سرقت موتورسیکلت های آبادانی ها با ابزاری خاص / او مسافر شهر بود + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا گفت: درپی دریافت خبر‌هایی مبنی بر وقوع چند  فقره سرقت موتورسیکلت از مقابل مغازها در چند نقطه از سطح شهرستان آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

 در این راستا ماموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 15احمد آباد شهرستان آبادان، با انجام تحقیقات پلیسی و بازبینی دوربینهای مداربسته توانستند متهم را که از بندر امام خمینی برای سرقت به آبادان می آمد را شناسایی ودر اقدامی غافلگیرانه متهم  رادر حین سرقت دستگیر که آلات جرم ازجمله سیم چین وسیم خاموت که با آن اقدام به بستن در مغازها که موتورسیکلتها  در مقابلشان به سرقت میرفت کشف وضبط گردید.

متهم در بازجویهای فنی به چندین فقره سرقت موتورسیکلت درسطح شهرستان آبادان معترف و توسط شکات شناسایی  و بازسازی صحنه های سرقت انجام شد.

موتورسیکلت

فروش موتورهای سرقتی به کرمانشاه، ماهشهر و بندر امام خمینی

متهم بیان داشت: ساکن بندرامام خمینی می باشم، بعد از سرقت موتور ها را به تعمیرگاهی در بندر امام انتقال و ارکان آن را تغییر و بعد به بفروش می رساندم و موتورهای سرقتی را به کرمانشاه ماهشهر و بندر امام خمینی میفروختم، که باتلاش بعمل آمده تاکنون یک دستگاه موتورسیکلت در کرمانشاه و یک دستگاه  در بندرامام  کشف و ضبط گردید.

کشف دیگر سرقتهای  موتورسیکلت ها در دستور کار مامورین کلانتری۱۵احمد آباد قرار دارد.

 متهم  توسط حمیدرضا قارایی بازپرس شعبه یکم دادسرای عمومی و انقلاب آبادان روانه زندان گردید.

رئیس پلیس شهرستان آبادان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 علی رنجکش

کدخبر: 799136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟