بازداشت زورگیران خشن شهرری / آنها چاقو و قمه به دست بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" اظهار داشت: در پی اعلام  چند فقره  زورگیری با استفاده از سلاح سرد (قمه و چاقو) در محدوده "کهریزک" رسیدگی به پرونده را تیم عملیات کلانتری 170 کهریزک به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تجمیع پرونده های مشابه به دست آمد سارقان 3 نفر بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت ها را مرتکب شده اند.

هر سه سارق زورگیر روانه دادسرا شدند

سرهنگ جلیلیان به  افزایش تیم های گشت نامحسوس اشاره کرد و ادامه داد: گشت زنی های هدفمند ادامه تا اینکه روز گذشته ماموران این فرماندهی سارقان را  با همان موتورسیکلت در محل  خلوتی مشاهده می  کنند و بلافاصله طرح مهار سارقان را عملیاتی و تعقیب و گریز متهمان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه افزود: با از اجرای سریع طرح مهار،  موتور سیکلت متهمان   متوقف و هر 3 موتور سوار دستگیر و به همراه  2 قبضه سلاح سرد (چاقو و قمه) کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه  متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف شدند و تاکنون به 15 فقره زورگیری در محدوده این شهرستان معترف کردند اضافه کرد: با شناسایی 2 تن از مال باختگان هر سه سارق زورگیر روانه دادسرا با گرفتن دستور قضائی شدند.

کدخبر: 797622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟