پشت پرده جزوه فروشان اینستاگرامی !

به گزارش رکنا ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی ، رئیس پلیس فتا   گفت: نماینده حقوقی یک مؤسسه آموزشی معتبر در کشور با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار و فروش غیرمجاز مجموعه‌های آموزشی ویژه متعلق به مؤسسه او کرده و باعث وارد شدن خسارات مادی و معنوی فراوانی به این مؤسسه شده‌اند. 

فروش غیرمجاز در شبکه های اجتماعی

وی افزود: در ادامه تحقیقات از شاکی معلوم شد که با اعلام تعداد زیادی از دانش‌آموزانی که از جزوه های آموزشی مؤسسه استفاده می‌کردند ، شاکی متوجه شده که مجموعه‌های او در چند صفحه اینستاگرامی در حال خرید و فروش است و افرادی با سوءاستفاده از نام این مؤسسه اقدام به فروش غیرمجاز این مجموعه‌ها در شبکه‌های اجتماعی کردند.

بیش از دوصفحه اینستاگرامی با بیش از ۶۵‌هزار نفر دنبال‌کننده فعالیت دارند و با مبالغ ناچیزی در این صفحات به فروش می‌رسانند.  وی افزود: دو نفر از گردانندگان اصلی این صفحات در فضای مجازی شناسایی و بازداشت شدند. آنها همراه تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل شده و در جریان تحقیقات اعتراف کردند که باتوجه به معروف بودن این مؤسسه آموزشی در این زمینه صرفا با انگیزه کسب مال دست به این اقدام زده‌اند.

کدخبر: 795668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟