فرار دختر 17 ساله بخاطر ازدواج اجباری / طلاهای مادرش به سرقت رفت

به گزارش رکنا، دختر 17 ساله افغان  به نام مریم که با والدینش در ایران زندگی می کرد با پدر و مادرش بدلیل ازدواج اجباری به مشکل برمیخورد به همین دلیل از خانه فرار می کند و پس انداز خانواده اش که 3 کیلو و نیم طلا بود را از خانه  با هدف فروش و سرمایه گذاری به سرقت می برد.

دختر نوجوان پس از فرار به سراغ یکی از دوستانش می رود و مریم را به یک مشاور املاک که مدیر آن یک خانم است معرفی می کند و سپس از مدیر مشاور املاک برای فروش طلاها درخواست کمک می کند و زن جوان که منیژه نام دارد با توجه به اینکه مریم جایی برای خواب نداشت تصمیم گرفت شب ها برای خواب در مغازه مشاور املاک بخوابد تا اینکه بتواند پس از فروش طلاها، زندگی مستقلی برای خود تشکیل دهد.

دردسر فرار دختر نوجوان از خانه

مریم 2 شب در مغازه املاک خوابید تا اینکه منیژه عنوان کرد که نمی تواند طلاهایش را بفروشد از مریم خواست به خانه دوستش برود و دیگر اجازه خوابیدن به مریم در مغازه داده نشد به همین خاطر خانم مدیر برای دختر فراری یک تاکسی اینترنتی گرفت و مریم سوار بر خودرو به خانه دوستش در منطقه تهرانپارس رفت.

دختر جوان پس از پیاده شدن از خودرو به سمت خانه دوستش در حال حرکت بود که ناگهان 2 جوان با حمله به سمت مریم کیف طلاهایش را به سرقت بردند.

مریم که دیگر هیچ راهی پیش روی خود نداشت به خانه بازگشت و پس از بازگو کردن ماجرا به خانواده اش به سراغ پلیس رفت و از سرقت طلاهای خانواده اش از سوی 2 جوان پرده برداشت.

بدین ترتیب بازپرس محمد امین تقویان از شعبه ۸ دادسرای ناحیه 34 با توجه به مرموز بودن صحنه سرقت ، حکم بازداشت و تحقیق از منیژه مدیر مشاور املاک و دوست مریم که از وجود طلاها اطلاع داشتند را صادر کرد و تجسس ها برای افشاگری این سرقت میلیونی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کدخبر: 791765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟