آخرین خبر از قتل علی اکبر رنجبر مامور پلیس شیراز

به گزارش رکنا، ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه بهمن 1400 سرگرد علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد به همراه یک سرباز وظیفه برای تأمین شام پاسگاه به رستورانی مراجعه می‌کنند.

معاون دادستان شیراز افزود: طبق فیلم‌های موجود خودرو پرایدی در محل منتظر بوده که به محض رسیدن خودرو انتظامی، مجرمان با یک سلاح سرد بزرگ از خودرو پراید پیاده می‌شوند. مجرمان پس از باز کردن درب عقب خودروی انتظامی سرباز وظیفه را مجروح می‌کنند که سرباز به دلیل مسلح نبودن به سمت رستوران برای یافتن وسیله دفاع حرکت می‌کند.

وی افزود: در این بین مجرمان با سلاح سرد چند ضربه به مأمور نیروی انتظامی وارد می‌کنند که مأمور برای مسلح کردن سلاح کمری خود اقدام و یک تیر هوایی نیز شلیک می‌کند که بنا بر گمانه زنی‌ها تیر شلیک نشده است.

محمدی ادامه داد: در نهایت ضاربان مأمور مجروح نیروی انتظامی را با قساوت تمام به شهادت می‌رسانند و از محل متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای دستگیری متهمان ادامه دارد، افزود: به این پرونده با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و اشد مجازات در انتظار عوامل شهادت این پلیس وظیفه شناس خواهد بود.

محسنی اژه ای قاضی و سیاستمدار ایرانی در ادامه با اشاره به پرونده قتل مأمور نیروی انتظامی در شیراز نیز گفت: نسبت به این پرونده در دیوان عالی کشور، نقص گرفته شد و پس از رفع نقص، روز گذشته مجدداً به دیوان ارجاع داده شد؛ ضروری است رئیس دیوان عالی کشور نیز ترتیبی اتخاذ کند تا به این پرونده با احتیاط لازم، هر چه سریع‌تر رسیدگی شود.

کدخبر: 791754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟