2 هزار زن و مرد در پردیس در امید خانه دار شدند فریب خوردند + عکس مرد کلاهبردار

به گزارش رکنا، سرهنگ علی‌ ولیپور گودرزی با اعلام خبر بازداشت یک کلاهبردار حرفه‌ای، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کلاهبرداری های متعدد در فاز یازدهم شهرک پردیس ، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم (معاونت مبارزه جعل و کلاهبرداری) پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد متهم از سال 1394 با تأسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به خرید و فروش واحدهای آپارتمان به 2 هزار نفر در پردیس کرده اما آپارتمانی تحویل خریداران نداده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با رصدهای اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهم اصلی پرونده را در شمال تهران شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شده، با کسب مجوزهای لازم قضائی راهی محل مورد نظر شدند و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش واحدهای آپارتمان به شهروندان در فاز یازدهم شهرک پردیس اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: اکثر مالباختگان پرونده با مراجعه به اداره چهاردهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند و از وی شکایت داشتند.

به گفته این مقام انتظامی، متهم برای کشف جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارد.

 

کدخبر: 791327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟