بازداشت عامل ضربه چاقو به مامور روی تخت بیمارستان !

روایت اول: تیغه چاقو

جوان موتورسوار قصد ورود به پارک «بهار» را داشت اما مأمور وظیفه شناس مانع از داخل شدن وی شد. اگرچه طبق قانون نباید موتورسیکلت در مسیر عابران در پارک ها تردد داشته باشند، اما این فرد هرطور بود می خواست حرف خود را به کرسی بنشاند و با موتورسیکلتش وارد محل ممنوعه شود. از سوی مقابل نیز مأمور حراست پارک راه موتور را سد کرده بود. در این لحظه اتفاقی که نباید رقم می خورد، اتفاق می افتد.

مشاجره لفظی میان جوان موتورسوار و مأمور انتظامات رنگ خون می گیرد و پای تیغه برهنه چاقو به میان کشیده می شود. بدرقصی چاقو در دست جوانک موتورسوار موجب شد تا مأمور انتظامات پارک هدف چند ضربه قرار گیرد و زخمی شود.

جاری شدن خون از بدن مأمور پارک وحشت در دل ضارب انداخت و همین موجب شد تا فرار را برقرار کند.

روایت دوم: قتلی که اتفاق نیفتاد

ساعت حوالی سه بامداد روز دوشنبه را نشان می داد که تن مجروح مرد جوان در حالی که لباس انتظامات شهرداری مشهد را به تن داشت به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال دادند.

این مأمور 35 ساله شهرداری از ناحیه صورت و گردن هدف ضربات شدید شیء برنده(چاقو) قرار گرفته بود و باید هرچه سریع تر مورد عمل جراحی قرار می گرفت. خون ریزی شدید نیز کار را بدتر می کرد بنابراین به محض ورود مأمور مضروب، او به اتاق عمل منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ضربات چاقو اما کاری نبودند و خطر از بیخ گوش این مأمور انتظامات پارک گذشت. خطری که امکان داشت به قیمت از دست دادن جانش تمام شود. در این بین اما عامل زخمی کردن مأمور شهرداری مشهد فرار کرده بود و مأموران پلیس درصدد شناسایی و یافتن او بودند.

روایت سوم: هم اتاقی شدن با ضارب

جوان موتورسوار از ترس اینکه کسی او را شناسایی کرده باشد، بی هوا به خیابان زد و در یک لحظه دنیا دور سرش شروع کرد به چرخیدن. مرد جوان نقش بر زمین شده بود. راننده خودرو سواری به دلیل خلوت بودن خیابان در دقایق بامدادی روز پایش را روی گاز گذاشته بود و تا بخواهد ترمز بگیرد، به جوان موتورسوار زده بود.مرد جوان زمین گیر شده بود و دیگر راهی برای فرار نداشت. انگار آه مأمور انتظامات که همین چند دقیقه پیش او را با چاقو زده بود، کارساز شده بود. راننده خودرو از همه جا بی خبر بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و زمانی نگذشت که صدای آژیر آمبولانس شنیده شد.جوان موتورسوار حالا اگر هم می خواست نمی توانست به فرارش ادامه دهد. او که نمی دانست تقدیر چه چیز برایش رقم زده در حالی که از درد به خودش می پیچید، به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت. کادر درمانی نیز پس از انجام اقدامات پزشکی او را به بخش منتقل و در یکی از اتاق ها بستری کردند. اتاقی که مکافات خانه جوان چاقوکش شد و به طور اتفاقی با همان مأمور شهرداری که ساعتی قبل او را با چاقو زده بود، هم اتاقی شد.

روایت آخر: متهم در دام قانون

شهردار منطقه3 شهرداری مشهد در توضیح دیگر ابعاد این پرونده گفت: این حادثه حوالی ساعت 2:30 بامداد روز سه شنبه، هفدهم خرداد در بوستان بهار، مقابل بهار 7 رخ داد.مهدی خداشناس افزود: حال عمومی مأمور زخمی نیز مطلوب گزارش شده و متهم نیز که از ناحیه پا طی حادثه رانندگی زخمی شده، داخل اتاق مأمور مصدوم شده شهرداری بستری شده بود که مضروب بلافاصله او را شناسایی کرده و موضوع بلافاصله به پلیس اعلام شد. متهم نیز با حضور مجریان قانون در بیمارستان دستگیر و تحقیقات از این فرد ادامه دارد.به گفته شهردار منطقه3 مشهد، پیگیری های حقوقی علیه متهم این پرونده در حال انجام است و پرونده قضایی نیز در این باره تشکیل شده است

کدخبر: 789969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟