من قاتل پسرخاله ام هستم! / مرد شیشه ای برای در امان ماندن جانش به پلیس پناه آورد

به گزارش رکنا، 29 اردیبهشت مرد حدودا 50 ساله ای از ساختمان نیمه کاره ای واقع در حوالی اتوبان خرازی ، سقوط کرده و جان باخت.

در حالی که مرگ این فرد، یک حادثه غیرعمد تشخیص داده شده بود؛ 3 روز بعد از حادثه پسرخاله متوفی با مراجعه به اداره پلیس قلعه حسن خان ادعا کرد که عامل سقوط مرد جوان است و به قتل اعتراف کرد.

با توجه به اینکه محل حادثه واقع در تهران بود متهم به آگاهی تهران منتقل شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار میثم حسین پور، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

اما زمانی که تحقیقات روی پرونده آغاز شد، مشخص شد متهم در هنگام وقوع حادثه در شهر مراغه حضور داشته است.به این ترتیب متهم اظهار داشت که به دروغ و تحت تاثیر توهم ناشی از مصرف مخدر شیشه به قتل اعتراف کرده بود. و تشخیص اولیه ماموران پلیسی و قضایی مبنی بر اینکه سقوط متوفی یک حادثه بوده، درست است.

متهم با حضور در شعبه چهارم دادسرای جنایی به اعتراف دروغین به قتل اذعان داشت و رسیدگی به این پرونده در دستور کار قضایی ادامه دارد.

ادامه گزارش را در گفتگو با این متهم بخوانید.

توهم زدم قرار است به قتل برسم

چند سال داری؟

28 سال

چرا به دروغ به قتل اعتراف کردی و وقت ماموران را گرفتی؟

نمی دانم! من شیشه کشیده بودم و توهم زده بودم.

چه توهمی زدی که باعث شد چنین اعترافات تخیلی انجام دهی؟

در حمام بودم که توهم زدم یک نفر در حال سوراخ کردن سقف است و می خواهد با سیم اتصال به من برق وصل کند و من را بکشد.نفهمیدم چطور از حمام بیرون دویدم و با پای برهنه سراغ پلیس رفتم و برای اینکه جای امنی به من دهند به دروغ گفتم من قاتل هستم!

چه شد از مراغه به تهران آمدی؟

بعد از اینکه خبر فوت پسرخاله ام را شنیدم برای شرکت در مراسم عزاداری به تهران آمدم اما مراسم خاکسپاری هم نتوانستم شرکت کنم.چون زمانی که دیگران در حال تشییع جنازه بودند من در خانه ماندم که بتوانم مواد مخدر مصرف کنم!

خسته نشدی از این همه مصرف مواد؟ چه فایده ای برایت دارد؟

8 سال است اعتیاد دارم.هیچ فایده ای هم برایم نداشته و خودم هم خیلی خسته ام.دلم می خواهد ترک کنم.

 

کدخبر: 787336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟