بازداشت 19 مرد رویاپرداز در مشهد / آنها جیب ها را خالی می کردند

به گزارش رکنا،  کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در روزهای گذشته در پیگیری یک پرونده شیادی به بهانه کاریابی با ایجاد شرکت جعلی بازاریابی شبکه ای موفق به انهدام این باند و دستگیری نوزده عضو این شرکت هرمی در مشهد شدند.

هر چه از مرکز توجه دورتر، احتمال گرفتاری کمتر. این تفکری بود که گردانندگان یک شرکت غیرقانونی و جعلی هرمی را به بولوار توس کشانده بود. آن ها از مدتی قبل با وعده کسب درآمدهای نجومی اقدام به فریب افراد از سراسر کشور کرده و توانسته بودند تعدادی از این افراد را به مشهد بکشانند.کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با اقداماتی اطلاعاتی به سرنخ هایی درباره این باند رسیده بودند و با تکمیل یافته هایشان متوجه شده بودند که سودجویان در قسمتی از بولوار توس یک واحد مسکونی را اجاره کرده و اقدامات شیادانه خود را انجام می دهند.این اطلاعات بلافاصله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور تخصصی صادر شد. سرهنگ جواد شفیع زاده، رئیس پلیس آگاهی استان که خود شخصا بر اجرای این عملیات نظارت داشت، گروهی از کارآگاهان را مأمور رسیدگی سریع و قاطع به این پرونده کرد.

شناسایی جوانانی از 8استان

کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود با شناسایی محل برگزاری جلسات این شرکت هرمی، متوجه شدند که 19 جوان فریب خورده از مازندران، خوزستان، سبزوار، لرستان، زنجان، بروجرد، شیراز، آبادان، ماهشهر، زاهدان و همدان با وعده های توخالی این شیادان به مشهد آمده تا به ظاهر آموزش ببینند و در ادامه برای عضوگیری از میان جوانان ساده لوح به شهرهای خود بازگردند.

با ورود قاطعانه مأموران تمام افراد حاضر در این ساختمان شامل نوزده نفر دستگیر و برای انجام تحقیقات و شناسایی گردانندگان این باند شرارت به مقر انتظامی منتقل شدند.

کلاهبرداری 40تا 50میلیون تومانی از هر نفر

سودجویان با تطمیع طعمه هایشان و اعلام اینکه هر چه بیشتر سرمایه گذاری کنید سود بیشتری دریافت خواهید کرد، از هر فردی بین 40تا 50میلیون تومان دریافت کرده بودند. در ادامه با دستور مقام قضایی ساختمان محل استقرار متهمان پلمب شد.به گفته سرهنگ شفیع زاده، متهمان دستگیر شده نیز پس از انجام تحقیقات اولیه و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 9 مشهد معرفی شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد

کدخبر: 786615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟