معاون دادستان گرگان قلابی بود / مردم هوشیار باشند

به گزارش رکنا، حیدر آسیابی گفت: فردی با ادعای این که معاون دادستان گرگان است به نفع یکی از طرفین دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می‌خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود.

آسیابی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی درباره دخالت فردی با ادعای معاون دادستانی بلافاصله رصد و پایشِ اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آغاز شد.

دستگیری معاون قلابی

این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این معاون ِ قلابی شناسایی و دستگیر شد.

به گفته آسیابی افرادی که در دام ِ این فرد گرفتار شده اند برای شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهدی کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو (جهاد)، دادگستری کل مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: مراقب باشند تا در دام افرادی که مدعی ِ زد و بند یا نفوذ در دادگستری هستند و یا این که خود را با عناوین قضایی معرفی می‌کنند، نیفتند و اگر سر راهشان افراد اینچنینی قرار گرفتند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان تماس بگیرند و گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن، بررسی و اقدام شود.

کدخبر: 785381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟