غافلگیری دزدان خانه های نازی آباد قبل از سرقت / پلیس به موقع وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان منزل قبل از ارتکاب سرقت در مقابل درب ساختمانی در حال زاغزنی خبر داد.

سرهنگ " امیر هوشنگ امیری " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: عملیات کلانتری 130 نازی آباد حین گشت زنی در محل نازی آباد به یک دستگاه خودرو سواری که دو نفر داخل آن بوده و دو نفر دیگر بیرون از خودرو که به نظر می رسید در حال زاغ زنی منزلی هستند مشکوک شدند و آنها را زیر نظر گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران ابتدا پلاک خودرو را استعلام و مشخص می شود  پلاک خودرو سرقتی است  افزود: ماموران برای دستگیری متهمان اقدام ولی هر 4 متهم با استفاده از خودرو قصد متواری شدند از محل را داشتند که با یک عملیات ضربتی پلیس خودروی متهمان متوقف و  راننده و یکی از سرنشینان  خودرو دستگیر شد.

 سرکلانتر هفتم   پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد:  در بررسی اولیه از خودرو متهمان پلاک اصلی خودرو و آلات و ادوات سرقت اعم از پیچ گوشت های مختلف و دیلم و ... کشف شد که متهمان در تحقیقات اولیه به قصد خود  مبنی بر سرقت منزل با همدستی دیگر متهمان  معترف شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به سوابق متعدد سارقان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری متهمان متواری  ادامه دارد.

کدخبر: 783222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟