پایان قدرتنمایی شرور خطرناک در گلحصار شهرری

به گزارش رکنا، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی خبر دریافتی از مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص استفاده از سلاح سرد و  عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محله "گلحصار" شهر ری  بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری  عبدالعظیم (ع) در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل متهم به محض رویت پلیس سریعا وارد منزلش شده و از درب پشتی متواری شد عنوان کرد : با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و کمتر از 7 ساعت طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم سابقه دار به تازگی  از زندان آزاد شده بود و همچنان به اعمال مجرمانه خود ادامه داده است افزود : به محض دستگیری متهم تعدادی از اهالی محل با حضور در کلانتری و دیدار با رئیس کلانتری از اقدام ضربتی و مقتدرانه پلیس در برخورد و دستگیری عامل ایجاد ناامنی برای شهروندان در محله گلحصار قدردانی کردند.

سرهنگ جلیلیان در پایان با اعلام اینکه پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد گفت: با تمام توان در حفظ امنیت، آسایش و آرامش شهروندان تلاش می کنیم و به هیچ عنوان به اینگونه افراد اجازه نخواهیم داد تا در جامعه عرض اندام کرده و امنیت مردم را مخاطره بیندازند.

 

کدخبر: 783208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟