بازداشت قاتل مسلح یک هفته قبل از جشن عروسی اش در کرج / پشیمانم! + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، چندی قبل ماجرای قتل پسر جوانی با شلیک گلوله در کرج به پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی کرج برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شدند.

کارآگاهان با تحقیقات میدانی پی بردند که مقتول و عامل جنایت از 20 روز قبل در یک باغ با هم اختلاف پیدا کرده و درگیر شده اند و قاتل روز جنایت با حضور در خانه پسر عموی مقتول دست به این قتل زده است و پسر جوان پسر انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

همین سرنخ ها کافی بود تا متهم خیلی زود در عملیات پلیسی دستگیر و به قتل جوان 25 ساله با انگیزه اختلاف قبلی اعتراف کند.

اعتراف قاتل به قتل

متهم پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: 20 روز قبل در یک باغ دور هم جمع شده و مست بودیم که با قاتل درگیر شدم و همین باعث شروع کینه من از قاتل شد.

وی افزود: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه روز حادثه به خانه پسر عموی پسر جوان رفتم و مقتول نیز در آنجا حضور داشت و من در یک لحظه و با توجه به اینکه اسلحه همراه خود داشتم با پسر جوان درگیر و اقدام به تیراندازی به سمت او کردم.

عامل جنایت به خبرنگار رکنا گفت: من قصد قتل نداشتم، حتی وقتی مقتول با شلیک اسلحه من زخمی شد او را به بیمارستان رساندم و تلاش کردم مانع مرگ او شوم اما موفق نشدم .

عامل جنایت ادامه داد: باور کنید پشیمان هستم و به خانواده مقتول تسلیت می گویم، هفته آینده جشن عروسی ام است اما بخاطر این اتفاق همه زندگی ام خراب شد.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی کرج قرار دارد.

کدخبر: 781462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟