درگیری مسلحانه در شهر گلسار / 5 شرور مسلح بازداشت شدند + عکس

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علی سلیمانی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و مسلحانه در " روستای سرخاب شهر گلسار " شهرستان ساوجبلاغ رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بلافاصله وارد عمل شده و به محل درگیری اعزام شدند.

سرهنگ سلیمانی بیان داشت: ماموران با حضور در محل و در بررسی های به عمل آمده دریافتند که افرادی با سلاح گرم کلت کمری و شکاری اقدام به تیراندازی به سمت یک باب مغازه املاک نمودند که در اثر این تیراندازی یک نفر دچار جراحت شده است.

بازداشت عاملان درگیری دسته جمعی و مسلحانه در گلسار

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی، مامورین به محل اختفای عوامل درگیری دراستان قزوین اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه در کمتر از 24 ساعت تعداد 4 نفر از عاملان درگیری در  شهرستان بویین زهرا  و یک نفر دیگر نیز در شهرستان اشتهارد دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری جنگی از متهمان و توقیف 3 دستگاه خودروی پژو پارس، پراید و وانت 2 کابین در این خصوص اظهار داشت: تحقیقات و اقدامات فنی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در جهت دستگیری دیگر عاملان نزاع و درگیری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شدند خاطر نشان کرد: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی پلیس  قاطعانه با افراد نابهنجار برخورد خواهد کرد و از این رو شهروندان می توانند در صورت مشاهده و اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را با تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

کدخبر: 780818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟