خفه کردن شگرد سارقان خشن تهران / بازداشت سارق با پابند الکترونیکی + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 15.72M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09

به گزارش رکنا، سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: متاسفانه در 20 روز گذشته شاهد گوشی قاپی های خشن از مردم در سطح معابر و خیابان‌ها بوده ایم که گروهی ۴ نفره موتور سوار با دیدن تلفن همراه افراد، اموال آنان را به زور چاقو تصاحب می‌کردند.

این مقام انتظامی گفت: در چندین مورد سارقین از پشت سر به روش خفه کردن افراد، آنان را به حالت بیهوشی برده و گوشی شان را سرقت می‌کردند.

سرکلانتر غرب تهران افزود: با شکایت مالباختگان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس پیشگیری قرار گرفت و ماموران توانستند آنان را شناسایی و در خیابان پاتریس لومومبا که قصد سرقت تلفن همراه خانمی را داشتند و متاسفانه به این خانم حمله ور و وی را به زمین انداخته بودند به آنان حمله و تعقیب و گریزی دو سارق خشن را دستگیر می‌کنند.

دستگیری به  جرم سرقت و زورگیری

وی تصریح کرد: سردسته این باند جوانی ۲۴ ساله و سابقه دار است که چندین بار به جرم سرقت و زورگیری دستگیر شده و حدود سه ماه است که با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود، اما متاسفانه باز هم اقدام به سرقت و گوشی قاپی کرده است.

سرهنگ ضرغام آذین گفت: این سارق خشن تاکنون، ۱۰ نفر شاکی دارد که با تشکیل پرونده بار دیگر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

سرکلانتر غرب تهران خاطرنشان کرد: هزینه جرم پایین است و باید مجازات‌ها افزایش یابد تا حداقل بازدارنده شوند و دیگر سارقان تکرار جرم نکنند.

کدخبر: 780258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟