قتل با شلیک های تفنگ کلاشینکف پسر عصبانی / اختلاف مالی رنگ خون گرفت

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری گفت: در دی ماه سال قبل و در پی وقوع یک فقره تیر اندازی منجر به قتل ، در بخش جالق بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه و طی تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، جوانی 22 ساله به دلیل اختلافات مالی با اسلحه کلاش اقدام تیراندازی به 2 نفر از هم محلیان خود کرده که طی آن یکی از آن ها که مردی 40 ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرده  و فردی دیگر نیز مجروح شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع  تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان مأمور رسیدگی به این موضوع شدند و در تحقیقات خود دریافتند که قاتل بلافاصله پس از ارتکاب به این جنایت از شهرستان به مکانی نامعلوم گریخته است.

سردار طاهری بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی که به طور جد درصدد دستگیری این قاتل فراری بودند چند روز قبل از حضور و تردد مجدد او در سطح شهرستان سراوان با خبر و شناسایی مخفیگاهش را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: سرانجام مأموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی، مخفیگاه این قاتل فراری را در یکی از روستاهای سراوان شناسایی و روز گذشته او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 4 ماه فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش و تیر جنگی در بازرسی از مخفیگاه این قاتل فراری خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و اقرار به جنایت ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 779484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟