مردی از گرسنگی مامور راهور را کتک زد / خنده دارترین اعتراف

به‌گزارش رکنا، چند روز پیش در یکی از میادین شهرستان بابل در استان مازندران اتفاق عجیبی رخ داد. سرباز راهور هنگام کنترل ترافیک متوجه تخلف راننده یک خودروی سواری شد و دفترچه‌اش را به‌دست گرفت تا راننده خاطی را جریمه کند.

راننده با دیدن این صحنه عصبانی شد و از سرباز خواست که از نوشتن برگه جریمه خودداری کند اما وقتی با وظیفه‌شناسی سرباز جوان روبه‌رو شد به او حمله و شروع به ضرب‌وشتم وی کرد.

شاهدانی که در آن نزدیکی بودند با استفاده از تلفن همراه شروع به فیلمبرداری از صحنه حمله مرد عصبانی به سرباز بی‌گناه کردند و دقایقی بعد بود که کلیپ این حادثه در شبکه‌های اجتماعی پیچید. همزمان با این اتفاق، تیمی از مأموران پلیس وارد عمل شدند و در جریان تحقیقات اولیه، مرد مهاجم را شناسایی و ظرف چند ساعت محل زندگی او را محاصره و وی را دستگیر کردند.

ضرب و شتم سرباز راهور

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به ضرب و شتم سرباز جوان اعتراف کرد و گفت: من کارمند یکی از ادارات هستم و آن روز بعدازظهر در حال رفتن به خانه بودم که مرتکب تخلف رانندگی شدم.

همان لحظه بود که سرباز جوان متوجه ماجرا شد و اقدام به نوشتن برگه جریمه کرد و من که در آن لحظات به‌دلیل گرسنگی زیاد عصبانی شده بودم کنترلم را از دست دادم و با حمله به سرباز جوان او را کتک زدم.

متهم با ابراز ندامت و پشیمانی از این اقدام و اینکه نتوانسته بود جلوی عصبانیت خود را بگیرد، از سرباز جوان عذرخواهی کرد و به‌گفته سرهنگ محمدزمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 772553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟