پایان فرار قاتل مسلح راننده نیسان آبی در زهک / انگیزه چه بود؟

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری امروز اظهار داشت: روز 15مهر ماه سال 1400 در پی قتل مسلحانه جوانی34 ساله، در یکی از محورهای فرعی شهرستان "زهک"  تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد مقتول که راننده یک دستگاه وانت نیسان بوده در محور مذکور مورد حمله مسلحانه فردی ناشناس قرار گرفته و بر اثر شلیک کلت کمری در دم کشته شده است.

قتل مسلحانه جوان 34 ساله در زهک

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان زهک پس از شناسایی هویت مقتول با حضور در محل سکونتش تحقیقات گسترده ای را آغاز، و با جمع آوری سرنخ های موجود موفق شدند عامل اصلی این جنایت،که جوانی 31 ساله بوده را شناسایی و مشخص شد این فرد مدت ها با مقتول اختلاف و خصومت دیرین داشته و با انگیزه تسویه حساب شخصی او را در مسیر بازگشت به خانه با شلیک کلت کمری به قتل رسانده و سپس به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتل در استان و ترددش در سطح شهرستان زهک به دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهرستان زهک شناسایی، و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 7 ماه فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 772416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟