قتل معمایی مرد جوان در تجریش / کشف جسد در خانه

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ۱۳ دی ماه سال ۱۴۰۰، رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک مرد ۴۵ ساله ای به نام حمید با کشف جسد او در خانه اش واقع در تجریش تهران آغاز شد.

یکی از بستگان حمید بعد از کشف جسد او با ماموران پلیس تماس گرفت و در اولین اظهارات خود گفت:"چند روز بود که حمید پاسخی به تماس های من نمی‌داد.برای همین نگران شدم و به منزلش مراجعه کردم که متوجه بوی نامطبوع شدم و بعد با جسدش مواجه شدم."

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که حدود سه الی چهار روز از مرگ حمید می گذرد و در حالی که فرضیه اولیه مبنی بر این بود که حمید بر اثر برخورد با دیوار دچار کوفتگی مغز منجر به فوت شده است؛ با دستور بازپرس محمد تقی شعبانی جسد برای کشف علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و ورق در پرونده با محرز شدن قتل حمید برگشت.

قتل جوان ۴۵ ساله در تجریش تهران

نظریه پزشکی قانونی حاکی از این بود که حمید با اصابت جسم سخت به قتل رسیده است با توجه به این مطلب و با استناد به دیگر ادله، بازپرس شعبانی با تشخیص به قتل رسیدن حمید  ،تحقیقات را آغاز کرد.

در جریان تحقیقات بازپرس پرونده به یک فرد مظنون شده و دستور بازداشت او را صادر کرد اما فرد مظنون تا این لحظه منکر به قتل رساندن حمید است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 772353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟