قتل جوان بسیجی با شلیک سارقان مسلح / در ماهشهر رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ سهراب حسین نژاد گفت: درپی وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت منجر به قتل بسیجی علیرضا دریس در بندر امام خمینی (ره) شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

 به گفته او با تلاش و کار شبانه‌روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان، در نهایت محل اختفاء اعضای باند ۵ نفره عاملان قتل جوان بسیجی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرقت مسلحانه منجر به قتل جوان بسیجی شد

سرهنگ حسین نژاد می گوید: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه سلاح شورشی وینچستر بکاررفته در سرقت مسلحانه منجر به قتل و چند دستگاه موتورسیکلت که در سرقت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کردند کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: متهمان در تحقیقات پلیس صراحتاً به سرقت مسلحانه که منجر به قتل بسیجی علیرضا دریسدر بندر امام خمینی (ره) شد، اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سرهنگ حسین نژاد می گوید: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 771843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟