بازداشت زن جوان تهرانی به خاطر آتش زدن صاحبکارش / شهناز چرا سوختن حامد را نگاه کرد + عکس
به گزارش رکنا، ساعت یک ظهر چهارشنبه 13 بهمن مرگ مرد 47 ساله‌ای در بیمارستان سوانح و سوختگی به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد.
با گزارش این حادثه تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد میانسال از روز 6 بهمن به بیمارستان منتقل شده بود اما به علت شدت سوختگی فوت کرده است.

باتوجه به مشکوک بودن ماجرا، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور ادامه تحقیقات را صادر کرد.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مرد میانسال به نام حامد صاحب یک مغازه خرازی در خیابان گلبرگ است. طبق اظهارات همسایه‌ها روز حادثه او در حالی که آتش گرفته بود از مغازه‌اش خارج شده و کسبه و همسایه‌ها با دیدن این صحنه با کپسول آتش‌نشانی او را خاموش کرده و به بیمارستان منتقل کرده بودند. در ادامه تحقیقات، بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف مغازه حامد را صادر کرد.

در بازبینی دوربین‌ها مشخص شد که لحظاتی بعد از اینکه حامد در میان شعله‌های آتش می‌سوخت و از مغازه خارج شده بود، زن جوانی از مغازه وی خارج شده و سوختن او را نگاه می‌کرد. بعد از آن نیز بدون هیچ واکنشی از محل دور شد.

بدین ترتیب دستور شناسایی زن جوان از سوی قاضی پرونده صادر و بررسی‌ها نشان داد که او فروشنده مغازه خرازی است. زن 42 ساله به نام شهناز بازداشت و در تحقیقات گفت: مدتی قبل در مغازه خرازی کار می‌کردم اما به خاطر برخی مشکلات آنجا را ترک کردم ولی از یک ماه قبل به محل کارم برگشتم.

زن جوان که پای چپش نیز در این حادثه سوخته و آثار کبودی روی بدنش دیده می‌شد، ادامه داد: روز حادثه در حال چیدن ویترین مغازه بودم که ناگهان صدای فریاد سوختم حامد را شنیدم و او در حالی که آتش گرفته بود از مغازه بیرون دوید. نمی‌دانم پایم چطور سوخته است، اما از دیدن این صحنه به قدری شوکه شده بودم که چند لحظه‌ای او را نگاه کردم و بعد آنجا را ترک کردم.

باتوجه به سوختگی پای زن جوان و اظهارات متناقض او، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور بازداشت او را صادر کرد و تحقیقات ادامه دارد.

کدخبر: 770472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟