قتل عام خانوادگی تحت تاثیر بازی آنلاین / پسر 14 ساله بی رحمانه کشت

به گزارش رکنا، یک پسر نوجوان هندوستانی تحت تاثیر یک بازی آنلاین تمام افراد خانواده اش را به قتل رساند. بنا به گفته پلیس هند این نوجوان ۱۴ ساله پس از انجام یک بازی آنلاین با نام PlayerUnknowns Battlegrounds که ” PUBG ” نیز خوانده می‌شود دست به این اقدام هولناک زد.

 اجساد «ناهید مبارک» ۴۵ ساله یک کارمند بهداشت محلی به همراه پسرش تیمور ۲۲ ساله و دو دختر ۷ و ۱۱ ساله اش در منطقه کاهنا شهر دهلی نو پیدا شد. این پسر نوجوان که نامش اعلام نشده در این حادثه آسیب ندید. بنا به بیانیه مقامات محلی این نوجوان با شلیک گلوله چهار عضو خانواده اش را به قتل رساند.

بنا به گفته پلیس هند، ناهید طلاق گرفته بود و همیشه با پسرش (قاتل) بر سر اینکه تکالیف مدرسه اش را انجام نمی‌دهد و بیشتر وقتش را صرف انجام این بازی می‌کند دعوا می‌کرد. یک مقام پلیس محلی در این باره گفت: «روز حادثه ناهید و پسرش با هم درگیر شده بودند. روز حادثه این نوجوان اسلحه را به سمت مادرش گرفت و به او شلیک کرد. او سپس سه خواهر و برادرش را که در خواب بودند به قتل رساند.»

این مقام پلیس افزود: «این پسر معتاد به انجام بازی آنلاین PUBG اعتراف کرد که مادرش و سه خواهر و برادرش را به قتل رسانده است. او به علت انجام مداوم طولانی این بازی دچار مشکلات روانی شده بود.

کدخبر: 769116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟