بازداشت سارقان باغ‌های ارژن

سرهنگ عبدالرضا ضربت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌های محدوده بخش "ارژن"، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی بخش ارژن با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای و ۲ مالخر که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان بازداشت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل انواع کابل و سیم برق، شیرآلات ساختمانی، بیل، میل گرد، سیم جوش، انواع ابزار آلات بنایی، اتصالات لوله کشاورزی، رایزر آب پاش، لوازم خانگی کشف شد.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت از باغ‌ها اقرار کردند، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص هر ۴ متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 769088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟