قتل مرد کارتن خواب بخاطر جای خواب / قاتل فراری کجاست؟

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ماجرای قتل مرد کارتن خواب به چندی پیش برمی گردد ، زمانی که رهگذران با بدن غرق درخون مردی در مقابل یکی از بیمارستان های غرب تهران مواجه شدند. با اطلاع شاهدان ماجرا مرد جوان به داخل بیمارستان منتقل و با توجه به شدت جراحت وارده بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت. اما متاسفانه با وجود تلاش کادر پزشکی مردجوان جان خود را از دست داد.

قتل جوان کارتن خواب در غرب تهران

با مرگ مرد جوان، بازپرس ویژه قتل تهران و کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان حادثه قرار گرفتند و با دستور بازپرس تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه آغاز شد. در همان  بررسی های اولیه کارآگاهان با بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد یک خودروی سواری پراید مرد جوان را به بیمارستان منتقل و سپس محل را ترک می کند. به این ترتیب با شناسایی پلاک، راننده خودروی پراید دستگیر شد تا تحت بازجویی قرار بگیرد.

اعترافات راننده / من شاهد قتل بودم

مردجوان که فکرش را نمی کرد با این سرعت شناسایی و دستگیر شود در جریان اعترافاتش به مأموران گفت: مقتول به اسم جعفر و سهراب هر دو در محل ما زندگی می کنند و هر 2 نفر آنها کارتن خواب و معتاد هستند .آن روز جعفر و سهراب برسر جای خواب با هم دیگر شدند و متاسفانه سهراب با ضربات چاقو جعفر را مجروح کرد و بعد پا به فرار گذاشت. من هم دلم برای جعفر سوخت و او را به بیمارستان آوردم. اما چون ترسیدم پایم گیر بیافتد او را در مقابل بیمارستان پیاده کردم و پا به فرار گذاشتم.

بنا بر این گزارش، بازپرس وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران درخصوص این پرونده اظهار داشت: دستور تحقیقات برای بازداشت سهراب و روشن شدن چگونگی این پرونده جنایی را برای کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران صادر کرد.

 

کدخبر: 768211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟