کلاهبرداری در پوشش فروش اقساطی کامیون

سرهنگ "کیانوش ناصری"  اظهار داشت: در پی طرح شکایت تعدادی از مال باختگان در دستگاه قضائی مبنی بر اینکه به منظور خرید کامیون به طور اقساطی در شرکتی ثبت نام کرده اند اما مدیر عامل شرکت که خانم بوده پس از واریز پول و صدور حواله دریافت خودرو از گمرک ، به تعهداتش عمل نکرده و متواری شده است، پرونده ای در این خصوص تشکیل و برای شناسایی و دستگیری متهم، کارآگاهان پایگاه  پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی در خصوص نحوه فعالیت غیر قانونی این شرکت، عنوان داشت: کارآگاهان با مراجعه به محل شرکت اطلاع پیدا کردند که دفتر فعالیت شرکت  تخلیه شده و این شرگت فاقد هر گونه مجوز قانونی و لازم برای فعالیت در زمینه فروش اقساطی کامیون بوده و از چندی پیش با انتشار آگهی اقدام به جذب مال باختگان و کلاهبرداری از آنان کرده است.

وی با اعلام خبر دستگیری مدیر عامل شرکت که به تازگی  از زندان آزاد شده است و اعتراف صریح وی به دریافت وجوهات نقدی از مال باختگان، گفت: منشی شرکت که خانم بوده تمامی پول های واریزی مال باختگان را تبدیل به شمش طلا کرده بود.

سرهنگ ناصری در ادامه این خبر با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهم 9 قطعه شمش طلا آب شده و یک رشته دستبند کشف شده است. افزود: تاکنون 5  مال باخته در این پرونده شناسایی و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده اند.

رئیس پایگاه پنجم  پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده  را 80 میلیارد ریال اعلام و از کلیه مال باختگانی که به این نحو مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند دعوت می شود برای پیگیری شکایت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کدخبر: 768127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟