ردپای زن جوان در قتل خواننده رپ / در جنوب تهران رخ داد

به گزارش رکنا، صبح روز پنج شنبه 8 مهرماه به مأموران پلیس تهران خبر رسید رهگذری در یکی از خیابان های جنوبی تهران جسد مردی را کشف کرده که با ضربات چاقو به قتل رسیده است. با اعلام این خبر قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی همراه تیمی از مأموران و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در تحقیقات میدانی خیلی زود هویت مقتول را که مردی افغان به نام نظیر است، شناسایی کردند و مشخص شد وی همراه همسر و 3 فرزندش در خانه ای در نزدیکی محل حادثه زندگی می کرده است.

همچنین مشخص شد نظیر که شب قبل به قتل رسیده است رپر و خواننده افغان است که در مجالس و جشن و مهمانی های همشهریانش خوانندگی می کرده است.

بدین ترتیب مأموران راهی خانه وی شدند و از همسرش که زن جوانی به نام شمیم است تحقیق کردند. وی در ادعایی گفت: شوهرم خواننده بود و به همین خاطر با افراد زیادی رابطه داشت. شب قبل یکی از بستگانم مهمان خانه ما بود که آخر شب از ما خداحافظی کرد و رفت. همان لحظه تلفن همراه شوهرم زنگ خورد که متوجه شدم پشت خط زنی است با شوهرم حرف می زند. او ابتدا آرام حرف می زد، اما دقایقی بعد صدای شوهرم بلند شد و معلوم بود که با او یا فرد دیگری در حال مشاجره لفظی است. شوهرم تلفن همراهش را قطع کرد و پشت سر مهمان مان از خانه بیرون رفت تا اینکه الان متوجه شدم به قتل رسیده است.

وی در پایان گفت: شوهرم مدتی بود با زنی به صورت مخفیانه در ارتباط بود که احتمال می دهم از طرف بستگان همان زن به قتل رسیده است.

مأموران در نخستین گام مهمان مقتول را به عنوان مظنون بازداشت کردند. وی نیز حرف های همسر مقتول را تکرار کرد و در ادعایی گفت: مدتی است به خانه مقتول که از بستگان من است رفت و آمد دارم. شب حادثه مهمان آن ها بودم که تلفن همراه نظیر زنگ خورد و نظیر هم شروع به حرف زدن کرد. پشت خط صدای زنی می آمد که پس از گذشت لحظاتی جر و بحث آن ها شروع شد. من خداحافظی کردم و از خانه آن ها بیرون آمدم و به شهرستان رفتم که الان متوجه شدم او به قتل رسیده است.

در حالی که بررسی های مأموران حکایت از آن داشت که مرد آشنا و همسر مقتول قصد دارند با تناقض گویی مأموران پلیس را فریب دهند، یکی از اعضای خانواده مقتول به دادسرای امور جنایی رفت و از عروس شان به اتهام قتل پسرش شکایت کرد.

وی گفت: چند سال قبل پسرم همراه همسرش شمیم و 3 فرزندش برای کار به ایران آمدند و در تهران ساکن شدند. مدتی بعد او با همسرش اختلاف پیدا کرد، چون احتمال می داد که همسرش به او خیانت کرده است.

اختلاف آن ها هر روز بیشتر می شد و الان هم احتمال می دهیم که همسرش با همدستی آن مرد آشنا، پسرم را به قتل رسانده اند و برای فریب مأموران پلیس صحنه سازی کرده اند و مدعی هستند که پسرم با زن دیگری در ارتباط است در صورتی که پسرم اصلاً با هیچ زنی ارتباط نداشته است. الان از عروسم و مهمان آن ها به اتهام قتل پسرم شکایت دارم.

بازداشت همسر مقتول

با شکایت خانواده مقتول، مأموران پلیس همسر مقتول را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند.

 متهم برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شد و در بازجویی ها منکر جرم خود شد.

وی با تکرار همان ادعا های قبلی اش گفت: شب حادثه وقتی مهمان ما رفت شوهرم تلفنی با همان زنی که از قبل با او در ارتباط بود صحبت می کرد که نمی دانم چه شد با هم مشاجره لفظی کردند. شوهرم خیلی عصبانی شد و تلفن همراهش را قطع کرد و نیمه شب از خانه بیرون رفت تا اینکه جسدش را صبح رهگذری پیدا می کند.

سرنخ تازه در پرونده قتل خواننده افغان

در حالی که بیش از 3 ماه از قتل نظیر می گذرد،زن جوان و مهمان خانه او هم چنان منکر قتل هستند.

اما در تحقیقات به عمل آمده، مستنداتی به دست بازپرس پرونده رسیده که نشان می دهد احتمال دست داشتن زن جوان در قتل نظیر زیاد است.

مطابق تحقیقات به عمل آمده،فرزند خردسال مقتول در جریان بازجویی ها اظهار داشت:"روز حادثه مادرم را دیدم که در حال شستن رد خون از روی اپن آشپزخانه بود."

به این ترتیب بازپرس دستور انجام آزمایش روی رد خون شسته شده را صادر کرد.

نتیجه آزمایش مشخص کرده است که رد خون شسته شده با دی ان ای مقتول تطابق دارد و خون متعلق به نظیر بوده است.

به این ترتیب در حالی که ردپای شمیم در قتل شوهرش پررنگ تر شده است ،تحقیقات برای رازگشایی از ماجرا در شعبه 10 بازپرسی دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 766754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟