شوک برای مهاجم فوتبال / اتهام آزار شیطانی با شکایت دختر 18 ساله

به گزارش رکنا ورزشی، مهاجم تیم فوتبال بلکپول متهم به تجاوز شد. در حالی دختر 18 ساله مدعی این موضوع شده که لوبالا می گوید شب قبل مسابقه قصد برقراری رابطه نداشته است.

بریلی "بز" لوبالا، مهاجم 24 ساله بلکپول ، ظاهراً پس از اینکه دختر مورد نظر تعداد زیادی از عکس‌های وی را در شبکه‌های اجتماعی‌اش پسندید، با او ملاقات ترتیب داد و او را به تماشای نتفلیکس دعوت کرد.

این زن ادعا می‌کند " قبل از سپتامبر 2019 و وقوع این کار ناشایست، این بازیکن موهایش را گرفته و به او گفته است که سکوت کند و "دختر خوبی باشد. البته لوبالا تجاوز جنسی را رد می‌کند و می‌گوید که این اتهامات "شوک بزرگی" است.

دادگاه لوئیس کراون، بعد از طرح این شکایت در حالی شنونده دفاع طرفین بود زوج مذکور، قبل از تجاوز ، ادعای دو بار ملاقات کرده بودند و در هر دو مورد نیز درگیر فعالیت جنسی بودند.

لوبالا در مصاحبه پلیسی که با هیئت منصفه انجام داد، گفت: «در 23 ژوئن، اولین روزی که در باشگاه فوتبال آزمایش می‌کردم، به کراولی نقل مکان کردم. من در اینستاگرام، در رسانه‌های اجتماعی عضو هستم. او من را در شبکه‌های اجتماعی پیدا و از چند عکس پشت سر هم خوشش آمد. من فکر کردم که او علاقه نشان داد، بنابراین به صفحه او نگاه کردم، دیدم که او بسیار خوب و زیبا است. از آنجا در اسنپ چت همدیگر را پیدا کردیم. در مدت کوتاهی او گفت اهل کجاست و من گفتم تازه به کراولی نقل مکان کرده‌ام. 

لوبالا، که در لسترشایر بزرگ شده است، گفت او عصر همان روز به هتل او آمد و  "در طول شب تلویزیون تماشا کردیم و قرار عاشقانه‌ای داشتیم". در نوبت دوم، لوبالا گفت که در خانه یکی از دوستانش به همراه چند فوتبالیست جوان دیگر حضور داشت که آن زن درخواست ملاقات با او را داشته است. او به خانه آمد و قبل از اینکه هر دو شب را روی مبل سپری و رابطه جنسی داشته باشند با دوستانش چت کرد.

این فوتبالیست گفت: یادم می‌آید چند بار به من پیام داد می‌توانم بیایم؟ این بار من بودم و گفتم چه کار می‌کنی، می‌خواهی بیایی و من را ببینی؟ و او گفت "نه من نمی‌توانم بیایم و شما را ببینم". او گفت که با دوست پسر دیگری رابطه عاشقانه دارد و برایم کمی غافلگیرکننده بود. من فقط عقب‌نشینی کردم. بنابراین ما به مدت 4 هفته صحبت نکردیم و سپس او برای من یک اسنپ چت فرستاد که برهنه بود و خالکوبی جدیدش را به من نشان داد. بعد از این کار به او گفتم دیگر پیام ندهد.

او سپس حدود 2 هفته قبل از حادثه ادعایی به زن پیام داد و از او پرسید که آیا می‌خواهد ملاقات کند یا خیر."پاسخ من این بود که "در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید، ما مجبور نیستیم رابطه جنسی داشته باشیم، می‌توانیم در کنار یکدیگر آرام باشیم". روز جمعه بود و من به او گفتم دوست ندارم قبل از روز مسابقه رابطه جنسی داشته باشم، چون پاهای من احساس درد می‌کنند. ایده‌ام تماشای فیلم بود. با اینکه در طبقه بالا تلویزیون نداشتم. دخترک گفت، " بیا مستقیم برویم بالا، من فقط می‌خواهم دراز بکشم و چیزی را در آی پد تو تماشا کنیم." در نهایت این موضوع به وقوع رابطه جنسی منجر می شود. بعد از این موضوع و وقتی با خروج یکباره دخترک از خانه ام منجر شدم به او پیام فرستادم:

«احساس می‌کنم در این شرایط رانندگی برای تو امن نیست، وقتی به خانه رسیدی برایم پیام بفرست تا بدانم سالم به خانه رسیده‌ای» اما من هرگز پاسخی از او دریافت نکردم.

او در مورد دستگیری خود در روز قبل از مصاحبه افزود: «همه این‌ها برای من شوک بزرگی است. به عنوان یک شخص چیزی علیه او ندارم. فکر می‌کردم او با من خوب است. تجاوز؟ این یک شوک بزرگ است. و او می‌داند که من آدمی از این جنس نیستم. در حرفه فوتبالی خود روند خوبی دارم. چرا که  تازه به کراولی نقل مکان کرده بودم. حرفه فوتبالی من خوب پیش می‌رفت و همه این‌ها برای من یک شوک بزرگ از طرف کسی است که فکر می‌کردم آدم خوبی است.

وی افزود: واقعاً نمی‌دانم [چرا او مرا متهم کرده است]. این نمی‌تواند جواب کارهای خوبی باشد که من انجام داده‌ام.

دیروز هیئت منصفه پیام‌های صوتی را شنیدند که ظاهراً هنگام رانندگی زن به خانه ضبط شده بود. صدای گریه این نوجوان شنیده می‌شود که می‌گوید: «به خانه دوستم رفتم. ما سال‌هاست با هم دوست هستیم ما در گذشته با یکدیگر رابطه داشتیم.

کدخبر: 764640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟