قتل هولناک مرد جوان با ضربات چاقو به گردن / کشف جسد در جوی آب یک روز پس از جنایت

قتل در محله ایران خودرو روز گذشته رخ داد.در جریان قتل در ایران خودرو صاحب یک سوپر مارکت به قتل رسید.بعد از قتل در ایران خودرو جسد مقتول در جوی آب کشف شد.در قتل در ایران خودرو گوشی مقتول سرقت شده بود.رسیدگی به پرونده قتل ایران خودرو در جریان رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 27 دی ماه امسال خانواده صاحب یک سوپر مارکت گم شدن ناگهانی او را به ماموران کلانتری 181 عوارضی اطلاع دادند.

خانواده مرد 45 ساله در اولین اظهارات خود گفتند که این جوان هر شب بعد از تعطیل کردن مغازه اش واقع در خیابان ایران خودرو،حدود نیم ساعت تا ابتدای اتوبان تهران_کرج پیاده روی می کرد و سپس با تاکسی راهی منزل خود واقع در شهرک اندیشه کرج می شد.

همین سرنخ کافی بود که ماموران اداره آگاهی دستور بازرسی مسیری که جوان مغازه دار آنجا پیاده روی می کرد صادر کردند.

بالاخره روز گذشته در حالی که یک روز از ناپدید شدن مرد مغازه دار گذشته بود در بررسی ماموران اداره آگاهی جسد جوان مغازه دار در جوی آبی که در مسیر پیاده روی فرد قرار داشت، کشف شد.

بلافاصله محمدتقی شعبانی بازپرس ویژه کشیک قتل پایتخت در محل کشف جسد حاضر شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار شعبه 10 دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که مرد جوان با اصابت 8 ضربه چاقو جان خود را از دست داده بود و یکی از ضربات وارد شده به گلوی این فرد باعث ایجاد جراحت و بریدگی در سطح وسیعی از نصف گردن شده بود.

همچنین در تحقیقات اولیه مشخص شد که گوشی تلفن همراه مقتول سرقت شده بود اما پولی که در جیب های او وجود داشت دست نخورده باقی مانده بود.

بررسی های ابتدایی فرضیه قتل بخاطر سرقت گوشی موبایل پیش روی پلیس قرار گرفته و تحقیقات ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، با دستور بازپرس جسد برای معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد و همچنین با شناسایی چند مظنون در پرونده دستور بازداشت آنها صادر شد.

کدخبر: 764038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟