راز پلیدترین مرد شوش فاش شد / او در قتل برادرش هم نقش داشت !

به گزارش رکنا، سرهنگ کاراگاه "روح‌الله یاری زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحلنه خودرو در یکی از مناطق شهر شوش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با کار اطلاعاتی و اقدام به موقع کمتر از یک ساعت خودروی  مسروقه را کشف و احدی از سارقین را دستگیر نمودند  که پس از انجام اقدامات پلیسی هویت همدست وی نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متهم دوم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه خشاب مربوطه، یک قبضه کلت کمری، مقادیری ابزار سرقت سیم‌برق و مقادیری موادمخدر، یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و یک دستگاه خودروی بکار رفته در سرقت‌ها کشف وضبط شد.

سرهنگ یاری زاده با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس به چند فقره سرقت سیم برق، تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی و تیراندازی به سمت شرکت میان آب اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: احدی از متهمین مذکور به اتهام همدستی در قتل برادر خود و تیراندازی مکرر در شهر اهواز تحت تعقیب بوده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

خبرنگار انتظامی علی رنجکش

 

کدخبر: 763855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟