دستگیری سارق حرفه ای در پوشش کارمند اداره برق

سرهنگ " سعد الله گزافی "  اظهار داشت: درپی وقوع سرقت های متوالی از شهروندان با پوشش کارمند اداره برق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود : در تحقیقات میدانی مشخص شد سارق جوان در پوشش کارمند اداره برق با ترفند چک کردن کنتور به منازل شهروندان مراجعه و پس از جلب اعتماد مال باختگان با چرب زبانی پول و طلاجات خانه ها را سرقت کرده است‌.

این مقام پلیسی در ادامه گفت: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان پایگاه ششم با رصد های اطلاعاتی و کارآگاهی مخفیگاه سارق را در تهران شناسایی کردند. ‌

وی افزود: تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوز های قضائی در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه مهم بیش از 2 میلیارد ریال اموال سرقتی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال یافت.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارق در بازجویی های اولیه به جرم خود مبنی بر بیش از ۱۰ فقره سرقت از منازل شهروندان در پوشش کارمند اداره برق اعتراف کرد.

وی  با اشاره در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و بازداشت شد،  اضافه کرد:  شهروندانی بدین گونه از آنان سرقت شده است برای تشکیل پرونده و پیگیری به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در مجتمع سرکلانتری ششم مراجعه کنند.

کدخبر: 762976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟