قتل جوان 28 ساله ایرانشهری با کلاشینکف

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: بیست و چهارم آذر ماه  امسال  طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مسلحانه جوانی ۲۸ ساله در یک از محور‌های منتهی به مرکز تعویض پلاک شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر با حضور در صحنه جرم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار  احمد طاهری می گوید:در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که یک دستگاه خودرو ۴۰۵ به همراه چهار سرنشین قصد سرقت مسلحانه خودرو نیسان را داشته که با مقاومت راننده نیسان مواجه و در نهایت سارقان مسلح راننده خودروی وانت را با اسلحه کلاش به قتل می‌رسانند.

به گفته او  کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع از همان لحظه وقوع قتل با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه و سرنخ‌های موجود، هویت متهمان مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

سردار طاهری گفت: با توجه به متواری بودن قاتل و همدستانش در روستا‌های اطراف شهرستان ایرانشهر و شهرستان‌های همجوار، تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفاء سارقان و عاملان قتل در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر بدست آمد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در نهایت ۲ عامل اصلی قتل شناسایی و در عملیاتی ضربتی پس از یک ماه فرار دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک خودرو نیز کشف شد.

او می گوید: تحقیقات در خصوص دستگیری ۲ متهم دیگر و کشف سلاح بکار رفته در قتل همچنان ادامه دارد.

او گفت: فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

کدخبر: 762299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟