این دختر 18 ساله دربیان داستان تلخ زندگی خود گفت: سال ها قبل پدرم در اثررابطه مخفیانه با زنی فاسد که از اقوام ما بود به مواد مخدرمعتاد شد. مادرم با اطلاع از این موضوع سرو صدا راه انداخت و با کمک دو برادرشوهرش ، پدرم را از آن زن جدا کرد. آنها سپس دست به کار شدند تا پدرم را ترک اعتیاد بدهند و حتی چند بار نیز او را تحت نظر پزشک قرار دادند اما نتیجه ای نگرفتند ما روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و مادرم به خاطرتامین مخارج زندگی کارگری می کرد. تا این که حدود سه سال قبل پدرم ما را برای همیشه ترک کرد و کارتن خواب شد و یک روز سرد زمستانی برای ما خبر آوردند که جسد او را در خرابه ای پیدا کرده اند

فیروزه آهی کشید و افزود:‌بعد از مرگ پدرم ، زندگی ما شکل دیگری به خود گرفت چون مادرم فریب چرب زبانی های پسر جوانی را خورد که از اقوام ما بود .این جوان 34 ساله مادرم را دررستورانی که از پدرش به ارث برده بود استخدام کرد.

مدتی گذشت و مادرم با انتقال اسباب اثاثیه خانه به چند اتاق در رستوران ، مسئولیت سرایداری آن محل را برعهده گرفت.به ظاهر همه چیز خوب پیش می رفت و صاحب رستوران مادرم را به عقد موقت خود درآورده بود.این فرداز حدود یک سال و نیم قبل مرا با وعده ازدواج به یکی از دوستان شیطان Evil صفتش معرفی کرد.

فیروزه گفت: من توسط این مرد جوان به دام مواد مخدرافتادم تا بهتر بتوانم مورد سوء استفاده اش قرارگیرم. متاسفانه اعتیاد به کراک امانم را بریده است و حس می کنم اعتماد به نفس در وجودم از بین رفته اما از لحظه ای که متوجه شدم صاحب رستوران و دوستش برای خواهر13 ساله ام نیز نقشه های پلیدی درسر دارند نتوانستم سکوت کنم .

موضوع را به عمویم اطلاع دادم. عمویم خواهرم را به نزد خود برد و من نیزاز ترس مادرم و آن دو مردشیطان صفت با پسر جوانی که مشتری رستوان بود و از قبل با هم آشنا شده بودیم فرار Escape کردم واز شهرمحل زندگی مان به مشهد آمدیم.

در این لحظه دختر جوان با چشمانی اشک بار گفت: دیگر دوست ندارم مادرم را ببینم فقط آرزو می کنم خواهرم از او دور بماند و به سرنوشت من بیچاره دچار نشود.

فیروزه در پایان گفت: هرچه فکر می کنم نمی فهمم چرا پدرم با زندگی ما چنین معامله شومی کرد و چرا مادرم که زخم خورده درد اعتیاد و فساد اخلاقی پدرم بود به بیراهه رفت و خودش تن به کارهای غیراخلاقی داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دامادمان را مجبور به طلاق خواهرم کردم تا با من ارتباط پنهانی داشته باشد!

تجاوز مرد شیطان صفت به جسد دختر 23 ساله + عکس

قاتل بی رحم چشم 2 قربانی را از حدقه در آورد / این مرد به اعدام محکوم شد

فوری / مردجوان اردبیلی اول زنش را کشت و بعد خودکشی کرد

فداکاری مرگبار پدر کاشانی برای نجات دخترش در استخر

جسد بدون لباس دختر 17 ساله در اتاق خواب پدرش بود + عکس

فیلمبرداری شوم از خلوتی سیاه 2 نوجوان آبادانی

فوری / ایمان حسینی مقدم اعدام شد / او 40 زن و دختر تهرانی را آزار داده بود + عکس

زن 48 ساله در خانه معشوقه شوهرش پنهان شد و دست به اقدام وحشتناکی زد + عکس

دکتر زیبایی زنان تهرانی را بی هوش می کرد و به دام شوم می کشاند / یک دختر لو داد + عکس

اعدام قاتل شوم دختربچه ساوجی در زندان ساوه + عکس

گفتگو با قاتل ایدزی / اختصاصی+ فیلم و عکس

کدخبر: 75812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟