شلیک گلوله برای زمینگیر کردن دزدان میلیاردی / تعقیب و گریز هالیوودی بود

سردار "علیرضا لطفی"   در توضیح خبر بیان داشت: با وقوع چندین فقره  سرقت منزل در محدوده مرکز تهران،  در پالایش اطلاعات به دست آمده مشخص شد راننده و سرنشینان یک دستگاه خودوری سواری پژو سفید رنگ یا تیبا سرقت ها را انجام داده اند.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد:  در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد پلاک خودروها  جعلی بوده  و بدین ترتیب امکان شناسایی مالک خودرو ها مقدور نبود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: گشت زنی های هدفمند با همکاری ماموران کلانتری آغاز تا اینکه تیمی از ماموران کلانتری 137 نصر به راننده یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ مشکوک و دستور توقف می دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در یک تعقیب و گریز طولانی، پس از شلیک چند تیر هوایی دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی در اختیار ماموران اداره هفدهم این پلیس قرار گرفت.

اعترافات میلیاردی یک سارق منزل در تهران

وی ادامه داد: متهم تاکنون به 15 فقره سرقت با همکاری 3  همدستش اعتراف و  اظهار کرد،  در ساعات اولیه شب با پرسه زنی در محدوده های مرکزی شهر و انتخاب منازلی که فاقد ایمنی کافی بودند وارد ساختمان شده و با تخریب درب طبقات اول و دوم طلاجات، وجه نقد، ارز و اموال با ارزش را سرقت می کردیم سپس اموال را بین خودمان تقسیم می کردیم.

سردار لطفی  در پایان گفت: کارشناسان  ارزش اموال سرقتی را بالغ بر 100میلیارد ریال برآورد کرده اند و  دستگیری سایر همدستان متهم و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 756734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟