کور کردن چشم مرد جوان جلوی باشگاه بدنسازی / درگیری خونین بخاطر نگاه چپ

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال درگیری مقابل باشگاه بدنسازی در خیابان وحدت اسلامی آغاز شد .در آن درگیری مرد ۳۵ ساله ای به نام مجتبی از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای بهبودی  چشم وی نتیجه نداد و چشم چپ او نابینا شد .مجتبی پس از ترخیص از بیمارستان از عامل درگیری به نام جواد شکایت کرد .

به گزارش رکنا، جواد ردیابی و بازداشت  شد و به درگیری اعتراف کرد اما مدعی شد قصد کورکردن وی را نداشته است.

متهم  در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

 در ابتدای جلسه مجتبی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : من آن شب از مقابل باشگاه عبور می کردم  تا به خانه ام بروم که جواد نگاه کردم. اما او یکباره و بی دلیل به سمتم حمله ور شده و گفت چرا به او  چپ نگاه کرده ام .به او گفتم اشتباه می کند اما فحاشی کرد و با چاقو که در دست داشت یک ضربه به چشمم زد که روزگارم سیاه شد.من چندین بار چشمم را عمل جراحی کرده ام اما بی فایده بوده است. من درخواست دیه دارم .

وقتی جواد در جایگاه ویژه ایستاد گفت :قبول دارم آن شب  وقتی از باشگاه بیرون آمدم با مجتبی درگیر شدم اما قصد کور کردن او را نداشتم .او چپ چپ به من نگاه کرد و فحش داد. من به سمتش حمله کردم ولی چاقویی در دست نداشتم.من  کلید در دستم بود و ممکن است در درگیری کلید ناخواسته با چشم مجتبی برخورد کرده باشد .من از نابینا شدن چشم مجتبی پشیمان هستم.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 755124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟