مرد مسلح در ستارخان سنگ های قیمتی می فروخت / درگیری تن به تن با پلیس در صحنه بازداشت

به گزارش اختصاصی رکنا، دوشنبه 28 آذرماه، تردد های مشکوکی در یک خانه در خیابان ستارخان از سوی مردم به اداره پلیس در خیابان ستارخان گزارش شد. با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس در محل حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

تعقیب و مراقبت از خانه مرموز ادامه داشت تا اینکه در تحقیقات مشخص شد مرد مسلحی در خانه حضور دارد که اقدام به خرید و فروش  سنگ های قیمتی می کند.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی تلفنی با بازپرس دادسرای ناحیه 2 وارد عمل شدند و عملیات را آغاز کردند. ماموران پلیس به محض ورود به خانه ، هدف حمله از سوی متهم قرار گرفتند و پس از درگیری تن به تن  وی را دستگیر کردند.

ماموران پلیس در بازرسی بدنی از متهم یک کلت کمری به همراه 5 تیر جنگی آماده شلیک و یک چمدان دستی حامل سنگ های زینتی و قیمتی کشف کردند.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد ماموران پلیس متهمی را دستگیر کردند که فروشنده سنگ های قیمتی و زینتی در غرب تهران است. این درحالی بود که چمدانی که از خانه وی کشف شد داخل آن حامل سنگ های قیمتی بود.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی های فنی لب به سخن گشود و به فروش سنگ های قیمتی، درگیری با پلیس و حمل سلاح گرم اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، متهم پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به دادسرای ناحیه 2 منتقل شد.

کدخبر: 753594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟