تصادف با 8 خودرو برای فرار از دست پلیس/ شلیک پلیس پایان فرار وحشت آور مرد خلافکار

 

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ساعت 16یک شنبه 28 آذرماه، ماموران پلیس در اتوبان حکیم در حال گشت زنی بودند که به سرنشین پژو 405 نوک مدادی مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

مرد جوان پس از مشاهده ماشین پلیس بلافاصله با خودرو 405 پابه فرار گذاشت و یک تعقیب و گریز چند کیلومتری را با ماموران پلیس در اتوبان حکیم و شیخ فضل الله آغاز کرد.

متهم پس از عبور از خروجی شیخ فضل االله وارد میدان تیموری در محله طرشت با 8 خودرو عبوری مردم به شدت تصادف کرد و پس پیاده شدن از پژو 405 با پای پیاده از دست ماموران به سمت خیابان حبیب الهی متواری شد.

بدین ترتیب ماموران پلیس وارد عمل شدند و با شلیک 7 تیر هوایی در یک تعقیب و گریز طولانی با کمک مردم متهم را دستگیر و برای بازجویی ها به اداره پلیس در شهرزیبا منتقل کردند.

ماموران پلیس در بازرسی از خودرو متهم مقدار 100 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و حشیش کشف کردند و در تحقیقات میدانی مشخص شد مرد 27 ساله فروشنده موادمخدر در غرب تهران است.

متهم سابقه دار  پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی های فنی لب به اعتراف گشود و به توزیع موادمخدر بین جوانان و تخریب خودور های عبوری در غرب تهران اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، متهم پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی  به شعبه 7 دادسرای ناحیه 24 ارجاع شد.

کدخبر: 753585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟