اثرانگشت برای رمزگشایی از هویت جنازه دخترانه در دخمه وحشت
حجم ویدیو: 15.96M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

به گزارش رکنا، از هفته پیش و همزمان با کشف جسد یک دختر ناشناس در خانه مردی به نام سعید و در حالی که چهار ماه از قتلش گذشته و درون کیسه‌های پلاستیکی بسته‌بندی شده بود، تحقیقات به دستور بازپرس محمد وهابی آغاز شد.

از آنجا که دو دختر جوان دیگر نیز در این خانه پیدا شده بودند، آنها در بازجویی‌ها مدعی شدند مقتول که به نام مینا صدایش می‌کردند دختری با لهجه مشهدی بوده است.

سرنوشت تلخ دختران فراری در خانه وحشت مرد تهرانی

با توجه به اینکه هویت جسد نامعلوم بود به دستور بازپرس جنایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه معاینات مشخص شد با اینکه چهار ماه از مرگ گذشته اما هنوز اثر یکی از انگشت‌های مقتول از بین نرفته است.بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، انگشت وی برای اثربرداری به آزمایشگاه تشخیص هویت ارسال شد تا شاید بتوان از آن طریق هویت اصلی و مشخصات والدین جسد کشف شده به‌دست بیاید.

در ادامه رسیدگی به این پرونده دختری که سه سال در خانه وحشت حبس شده بود، برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی منتقل شد و گفت: بعد از جدایی پدر و مادرم زندگی خوبی نداشتم. پدرم مرا در خانه حبس می‌کرد و به محل کارش می‌رفت، من هم در یک فرصت مناسب از خانه فرار کردم.

یک سالی در پارک‌ها و گرمخانه‌ها بودم تا اینکه در یک پارکی حوالی میدان راه‌آهن، با سعید آشنا شدم. او خودش را سرهنگ نیروی انتظامی معرفی کرد و مرا به خانه‌اش برد.

به غیر از من، شراره و مینا و دختر دیگری به نام هستی هم آنجا بود که پس از 4 روز حبس موفق شد به کمک پارچه طنابی درست کند و از خانه متواری شود.

همچنین زن جوانی به نام ایران نیز یک هفته در اسارتگاه سعید بود که به خاطر اعتراض‌های شدیدی که می‌کرد، خواهر سعید برای اینکه همسایه‌ها متوجه نشوند او را آزاد کرد. یک مورد دیگر هم همان مادر و فرزندی بودند که شوهرش او را پیدا کرد و نجاتش داد.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی سایر دختران خانه وحشت ادامه دارد، دختری به نام شیما که به اتهام سرقت بازداشت شده و در زندان به سر می‌برد، مدعی شده که او نیز به خانه وحشت رفت و آمد داشته و بازپرس جنایی دستور تحقیق از او را نیز صادر کرده است.

 

کدخبر: 751876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟