بازداشت 27 نفر و توقیف 9 شناور سوخت در آب های خلیج فارس / ماجرا چه بود؟

 فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر از کشف و ضبط ۱۰۰ هزار و ۹۹۰ لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمال خلیج فارس در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ اکبر راشدنیا روز چهارشنبه  بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی، تمام تلاش خود را برای مقابله با پدیده شوم قاچاق، استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی به کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا و در یک ماه گذشته، ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی، موفق به کشف ۱۰۰ هزار و ۹۹۰ لیتر گازوییل قاچاق شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر با اشاره به دستگیری ۲۷ نفر و توقیف ۹ شناور در این رابطه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

راشدنیا افزود: سودجویان و مخلان اقتصاد کشور بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیش از هر زمان است و به کمک خداوند عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و کرانه‌های دریا تنگ خواهیم کرد.

بندر ماهشهر در جنوب خوزستان واقع شده و مرکز آن با اهواز ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

کدخبر: 751475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟