شب قبل از این حادثه Incident خواب دیدم که در بیمارستان هستم و کلیه ام را اهدا کرده ام به همین خاطر صبح که از خواب بیدار شدم خودم پیشنهاد پیوند کلیه‌ام را دادم اگرچه همه بستگان فکر می‌کردند که من به خاطر پول، کلیه ام را به «شهره» فروخته ام، اما بعد از آن که مستندی از عمل پیوند عضو مرا دیدند دیگر نظرشان عوض شد و همواره مرا تحسین می کردند ولی ...

مرد 35 ساله که به عنوان عضو باند پرونده «گرگ شهر» با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس Police آگاهی خراسان رضوی دستگیر شده بود و در حالی که عنوان می‌کرد هم اکنون به خاطر جرم Crimeهایی که انجام داده ام به 10 سال زندان Prison محکوم شده ام در حاشیه رسیدگی قضایی به آخرین اتهامات خود گفت: اگر چه این بار در بازداشتگاه توبه کرده ام، اما سروان همتی (افسر پرونده(می گوید:«انسان باید حق‌الناس را بپردازد و رضایت کسانی را که به آن ها ظلم کرده جلب کند!» من هم در فکر چاره ای برای حل این مشکل هستم.

پدرم 3 زن داشت و پس از مرگ مادرم با زن دیگری ازدواج کرد، اما با آن که فرزندی از او نیز داشت آن زن را طلاق داد و من به خاطر دلسوزی نسبت به آن زن منزل 50 متری را که سندش به نام من بود به زن پدرم بخشیدم تا این که چند سال قبل همسرم را فقط به خاطر این که صاحب فرزند نمی شد طلاق دادم که از همان روز بدبختی های من شروع شد و به مصرف مواد مخدر Drugs روی آوردم.

دیگر درآمدم کفاف مخارج زندگی ام را نمی داد و نمی توانستم هزینه های سنگین اعتیادم را تامین کنم. پدرم در شغل طلاسازی فعالیت می کرد و من هم حدود 20 ماه در طلافروشی کار کرده بودم، اما نمی توانستم به این کار ادامه بدهم به همین خاطر به تهران رفتم و در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شدم اما پس از آن که به خاطر خلافکاری هایم دستگیر شدم مرا از آن شرکت اخراج کردند.

بیکاری و اعتیاد امانم را بریده بود تا این که با «نیره» آشنا شدم و به خانه آن ها رفت و آمد داشتم. در این میان شیوه آب طلا زدن را از دوست پاکستانی پدرم آموخته بودم و به همین خاطر تصمیم به ساخت طلاهای تقلبی گرفتم. سپس با فاکتورهای جعلی و با کمک نیره که همسرش زندانی Prisoner شده بود طلاهای تقلبی را در سطح شهر می فروختیم تا هزینه های سنگین مصرف شیشه را تامین کنم. فکر اقتصادی من بد نیست به طوری که حتی وقتی دستگیر می شدم اقلام خوراکی را به دیگر بازداشتی ها می فروختم و با آن که در بسیاری از پرونده ها تحت تعقیب بودم ولی هیچ گاه فکر نمی کردم پلیس به این راحتی مرا دستگیر کند. حالا هم با خود می اندیشم که ...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

61 سال زندان برای داماد که برای ماه عسل با زن سومش به مشهد رفته بود! + عکس

قتل لیلای 30 ساله پشت شمشاد های اتوبان حکیم +عکس و فیلم

کودک زیر چرخ های یک خودرو جان داد!/ مادر این بچه فقط تماشا می کرد! +فیلم

فوری / 4 پلیس ایلامی در سرقت آثار باستانی دستگیر شدند!

این دختر 9 سال توسط پدرش مورد آزار بود! / شب ها با گریه می خوابیدم!

این مرد 31 ساله 38 هزار و 250 سکه خریده است !

پاهای کوتاه و بلند زن مطلقه او را به قهقرا برد! + عکس

لحظه وحشتناک غرق شدن 2 مرد در رودخانه / همه تماشا کردند! + فیلم

شهادت3 بسیجی همزمان با بازی ایران و پرتغال + جزییات

زنی شوهر چشم چرانش را نیمه شب با چاقو عقیم کرد! + عکس

مهشید و ناهید مخالف اعدام 2 مرد بی حیا بودند! / در پراید چه گذشت؟

پایین تنه رویا را سوزاندند و با چوب زدند!

2 مرد ایرانی: در زندان تایلند سوسک و موش مُرده می خوردیم!+ عکس

زن خائن باید در دیوانه خانه کار کند! / عجیب ترین مجازات !

جزییات قتل زن تهرانی در حمام خانه + عکس و گفتگو با قاتل

زن خائن مرد کرمانی را برای قتل شوهرش به شمال کشاند!

پای یک دختر در میان بود! / زاویه ای جدید از قتل در پایتخت + عکس

میلیاردی ترین پرونده طلاق در تهران! + جزییات تلخ

کدخبر: 75129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟