دختر فراری 2 خانواده را به جان هم انداخت / او کجا بود؟

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، هفته قبل ناپدید شدن دختر جوان اردبیلی در دستور کار پلیس قرار گرفت. خانواده این دختر در حالی که گم شدن او را به پلیس گزارش دادند، در طرح شکایت خود اعلام کردند که دخترشان هنگام مراجعه به خانه مادر بزرگش ناپدید شده است.همچنین اظهار داشتند که از مدتی قبل با خانواده ای از آشنایان خود اختلاف داشته و به آنها مظنون هستند.

به این ترتیب اعضای آن خانواده به عنوان مظنونین پرونده ، تحت بازجویی قرار گفتند اما از سرنوشت دختر جوان اظهار بی اطلاعی کردند.

یک هفته ای از گم شدن دختر جوان گذشت و هیچ اطلاعی از او به دست نیامده بود.در حالی که خانواده او به شدت نگران سرنوشت او بودند،با اصرار همان خانواده را عامل ناپدید شدن دخترشان می دانستند و تاکید داشتند که آنها گناهکارند.

بالاخره بعد از یک هفته دختر جوان به خانه مراجعه کرد و مشخص شد با تصمیم خود مدتی از خانه بیرون رفته است.

خانواده ای که مظنون واقع شده بودند، وقتی حقیقت ماجرا را فهمیدند بابت اتهام بی اساس که به آنها زده شده بود از خانواده دختر شکایت کردند.با توجه به اینکه آنها سابقه اختلاف و کینه قدیمی هم با دختر جوان داشتند،این موضوع خشم 2 خانواده را بیشتر کرد.

در این مرحله از رسیدگی،تلاش هیئت بخشایش ستاد صبر استان اردبیل برای برقرار آشتی و صلح میان دو خانواده آغاز شد تا جلوی خشونت های فاجعه بار احتمالی میان 2 خانواده گرفته شود.

به این ترتیب صلح و سازش بین دو خانواده برقرار شد و هر 2 خانواده از شکایت خود صرف نظر کردند.بعد از چند سال اختلاف این 2 خانواده آشنا با هم آشتی کردند.

 

کدخبر: 750509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟