سارق میراث مارادونا دستگیر شد + عکس

دیه‌ گو آرماندو مارادونا در۳۰ اکتبر سال ۱۹۶۰ در بوینس‌ آیرس آرژانتین دیده به جهان گشود. نام دیه‌گو مارادونا در دنیای فوتبال بیش از آنکه به خاطر نبوغ و خلاقیت و بازی‌ های استثنایی او بیاید، به دلیل جنجال‌ ها و اخباری است که از زمان بازیگری او در ناپل ایتالیا همواره حول و حوش این بازیکن شاخص آرژانتینی بوده است. دیگو مارادونا یکی از با استعدادترین بازیکنان فوتبال دنیا بوده است که در خانواده‌ ای فقیر و پرجمعیت به متولد شد. مارادونا عاشق کیک، کوکایین و کتک کاری بود. مارادونا بارها خبرنگاران را در جاهای مختلف مورد ضرب و شتم شدید قرار داده بود و از تند خوترین ورزشکاران آرژانتین در چند دهه اخیر به شمار می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، طبق اعلام خبرگزاری  فرانسه، پلیس هند، وزید حسین را در ایالت آسام در شمال شرقی این کشور بازداشت و ساعت مچی برند سوئیسی Hublot که از مارادونا در دبی دزدیده شده بود، پیدا کرده است.

پلیس توضیح داد که این مرد 37 ساله بازداشت شده از سال 2016 به عنوان نگهبان در یک شرکت دبی، کار می‌کرد. همچنین پلیس هند اضافه کرد که در آن قطعه محدود به یک واحد که حدود 26500 دلار قیمت داشت و عکس مرد آرژانتینی در پایین ساعت حک شده بود، امضای مارادونا و پیراهن شماره ده او به چشم می‌خورد.

715735825df5293af7722565ee6049264f298449

بر اساس اطلاعات دریافتی از مقامات امارات متحده عربی، راکش روشن، ناظر پلیس شهر سیواساگار اظهار داشت: «اگرچه تعداد زیادی ساعت وجود دارد، اما این ساعت برای مارادونا شخصی‌ سازی شده است.

مقامات ایالت آسام ادعا کردند که متهم پس از دریافت اطلاعاتی از همتایان خود در دبی توسط پلیس محلی بازداشت شد.

به گفته پلیس، این مرد پس از بازداشت این اتهامات را رد کرد و افزود که در ماه اوت برای مراقبت از پدر بیمار خود به آسام بازگشته است.

کدخبر: 750402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟