چاقوچاقو شدن مرد تهرانی بدست قاتل خارجی در پردیس

به گزارش رکنا،  بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۸ ساعت، اظهار کرد: در پی اعلام و تماس عوامل بیمارستان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آنکه شخصی از اتباع بیگانه که با ضربات چاقو نیز مجروح شده است توسط دونفر به بیمارستان منتقل می شود و سپس فوت می کند بلافاصله کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

دستگیری قاتل در کمتر از ۸ ساعت در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: باحضور تلاش کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که مقتول به هویت "ح_ر" در کارگاه تزریق پلاستیک مشغول بکار بوده و بدلیل اختلافی که متهم با وی داشته با او درگیر شده و بوسیله ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی افزود: در ادامه پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی متومه شدند که قاتل از اتباع بیگانه بوده و درصدد فراهم  آوردن زمینه‌ای برای خروج از کشور و فرار کردن است که بلافاصله وارد عمل شده و با به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و در کمتر از ۸ ساعت وی را دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم و آنکه اظهار داشته مقتول مواد مخدر مصرف می‌کرده و قصد ترک دادن وی از اعتیاد را داشته که در روز حادثه با هم درگیر شده و با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم، تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه قاتل برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

عبدیان در پایان خاطر نشان کرد: آموختن شیوه‌های مهارت خشم تا حد زیادی می تواند از وقوع حوادث ناگوار این چنینی پیشگیری کند.

کدخبر: 749239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟