فیلم جسد دختر فراری در دخمه شیطان / صحنه دلخراش
حجم ویدیو: 3.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

قتل دختر فراری در جنوب تهران رخ داد. در حادثه قتل دختر فراری 3 متهم دستگیر شدند. تحقیقات از حادثه قتل دختر فراری همچنان ادامه دارد. با دستگیری عامل قتل دختر فراری جزئیات این جنایت هولناک فاش شد. در ادامه بیشتر از قتل دختر فراری بخوانید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، دوشنبه 15 آذر ماه، ماموران کلانتری 122 ابوسعید، بازپرس محمد وهابی در شعبه دوم دادسرای امور جنایی را در جریان کشف جسد دختر جوان و زندانی شدن 2 دختر فراری در یک خانه در خیابان خرمشهر منطقه کمیل تهران قرار دادند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

با اعلام این خبر تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات را آغار کردند. در بررسی های جنایی مشخص شد مقتول 4 ماه قبل با ضربات پیچ گوشتی به قتل رسیده و با 21 پلاستیک زباله به طرز ماهرانه ای پیچیده شده است. این در حالی بود که 2 دختر فراری در این مدت با جسد مقتول در خانه زندگی می کردند.

وقتی ماموران پلیس وارد اتاق شدند  21 پلاستیک زباله را باز کرند و با جسد متلاشی شده دختر 21 ساله مواجه شدند که به شدت بوی تعفن می داد و خون آبه همه جای اتاق جاری شد.

تحقیقات اولیه از دختران فراری مشخص کرد قاتل با همدستی خواهرش، دختر جوان را به قتل رسانده و برادر این خانواده در جریان جنایت بوده است.

از همان لحظه اقدامات برای دستگیری 3 متهم آغاز شد. ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی 3 متهم را در همان شب دستگیر کردند و راز این جنایت هولناک فاش شد. بازجویی ها مشخص کرد قاتل، دختران فراری را از میدان راه آهن به خانه منتقل و در آنجا با نیت شیطانی خود زندانی می کرده است.

بنا بر این گزارش،  با دستور محمد وهابی بازپرس ویژه قتل متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفتند و جسد مقتول برای بررسی به پزشکی قانونی منتقل شد.

کدخبر: 749066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟