علت آزمایش ندادن دخترخوانده قاضی منصوری چیست؟ + جزئیات
حجم ویدیو: 14.75M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50

محمود علیزاده‌طباطبایی، وکیل خانواده قاضی منصوری از صدور رأی بدوی دادگاه در خصوص نفی نسب دخترخوانده مرحوم قاضی منصوری خبر داد و گفت: با قطعی شدن آن، برادر و خواهران مرحوم قاضی منصوری اولیای دم او خواهند بود و پرونده قتل قاضی منصوری را تشکیل خواهیم داد.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه دخترخوانده مرحوم منصوری حاضر به انجام آزمایش "دی.ان.ای" نشد، گفت: وکیل این خانم اعلام کرد که برای حفظ حرمت خانواده، الزامی به انجام آزمایش نداریم.

وی افزود: شاهدی که شناسنامه دخترخوانده مرحوم منصوری را امضا کرده بود، حاضر به شهادت به نفع آن خانم در دادگاه نشد؛ اما شهود خانواده منصوری شهادت خود را ارائه دادند و بر این اساس، دادگاه رأی به نفی نسب داده است.

 حکم بدوی دادگاه؛ "نفی نسب" دخترخوانده قاضی منصوری

علیزاده‌طباطبایی ادامه داد: اگر همسر و دخترخوانده مرحوم منصوری به این رأی اعتراض کنند، پرونده به دادگاه تجدیدنظر می‌رود و در صورت قطعی شدن حکم، انحصار وراثت موجود را ابطال خواهیم کرد و پس از آن برادر و خواهران مرحوم منصوری ورثه او می‌شوند و در ادامه پرونده قتل را دنبال می‌کنیم.

وی با اظهار اینکه خانواده مرحوم منصوری از مکاتبات پزشکی قانونی رومانی با ایران اطلاعی ندارند، گفت: شکایتی مبنی بر قتل مرحوم منصوری مطرح کردیم که دختر و همسر او پیگیری نکردند و به این دلیل قرار منع تعقیب آمد و گفتند مرحوم منصوری خودکشی کرده است. استدلال مطرح شده هم بر اساس گزارش پزشکی قانونی رومانی و یک فیلم بود که در آن چند لحظه قبل از حادثه قاضی منصوری به اطراف خود نگاه می‌کرد. این در حالی بود که قبلا گفته بودند دوربین‌های مداربسته هتل خراب است.

خانواده منصوری مدعی قتل هستند

علیزاده‌طباطبایی در پایان با اظهار اینکه پزشکی قانونی ایران نظریه‌ای درباره علت فوت مرحوم منصوری به ما نداده است، گفت: خانواده منصوری خودکشی برادرشان را قبول ندارند و می‌گویند که چند ساعت قبل از اتفاق، با برادر خود و نیز با آقای مدیرخراسانی تماس تلفنی و تماس تصویری داشته و روحیه او روحیه خودکشی نبود.

"دخترخوانده" قاضی منصوری روند پرونده را به بن‌بست کشاندرومانی گفت: دوربین‌های هتل موقع خودکشی خراب بوده است.

کدخبر: 748857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟