بازداشت دزد ساعت های لاکچری میلیاردی در فردیس

 فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارق سابقه داری که اقدام به سرقت تعدادی ساعت گران قیمت به ارزش ۴ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت در یک مغازه ساعت فروشی و به سرقت رفتن تعدادی ساعت گران قیمت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند که سارق قصد فروش ساعت ها به قیمت پایین تر نسبت به ارزش واقعی آن ها در سایت خرید و فروش لوازم دست دوم را دارد که بلافاصله وارد عمل شده و پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضائی به آنجا اعزام و در یک عملیات ضربتی این سارق حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به کشف ساعت های مسروقه در مخفیگاه متهم، تصریح داشت: کارشناسان ارزش ساعت هایی که این سارق به سرقت برده بود را حدود ۴ میلیارد ریال برآورد می کنند.

سرهنگ ملکی با اشاره به اعتراف صریح متهم به سرقت ساعت های گران قیمت از مغازه شاکی و تکمیل و ارسال پرونده به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، منزل و مغازه خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 748328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟