قتل راننده تاکسی در ترافیک شدید پایتخت + جزئیات

مرگ مشکوک در تهران اتفاق افتاد. مرگ مشکوک راننده تاکسی که پس از درگیری با راننده جوان جان سپرده بود. یک مامور پلیس راهور در آن درگیری که موجب مرگ مشکوک راننده شد شاهد بود. پزشکی قانونی علت مرگ مشکوک را گرفتگی عروق کرونری قلب وی  اعلام کردند . متهم پرونده مرگ مشکوک دستگیر شد.

 به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 2 سال قبل به دنبال مرگ مشکوک راننده تاکسی به نام جواد  در حوالی میدان آزادی آغاز شد .

شواهد  نشان می‌داد راننده تاکسی با راننده یک خودرو پراید به نام بهنام درگیر شده بود که پس از درگیری فیزیکی با وی یکباره سرش گیج رفت و روی زمین افتاد. جواد به بیمارستان منتقل شد اما در راه انتقال به بیمارستان جان سپرد .

با مرگ مشکوک راننده تاکسی ماموران پلیس به بررسی پرداختند.

مامور پلیس راهور که در آن درگیری شاهد ماجرا بود گفت :من شاهد درگیری راننده تاکسی و راننده پراید بودم. درگیری میان آن ها  به خاطر ترافیک شدید شروع شد.

دعوا بالا گرفت و بهنام چند ضربه به سر و صورت جواد زد .اما درگیری با وساطت شاهدان تمام شد .جواد به سمت ماشینش می رفت یک بار روی زمین افتاد و من خودروی آنها را به پارکینگ منتقل کردم.

 در حالی که فرضیه ارتباط داشتن مرگ جواد با ضربه ای که بهنام  به سر و صورت او زده بود قوت گرفته بود کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را گرفتگی عروق کرونری قلب وی اعلام کردند .

کارشناسان در گزارشی اعلام کردند عروق کرونری قلب قربانی از قبل گرفتگی شدید داشته که بر اثر استرس دچار پرخونی و ایست قلبی شده است.

 با اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی  بهنام بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت: من به همراه همسرم سوار بر پراید از میدان آزادی عبور می کردیم که راننده تاکسی از پشت سر شروع به بوق زدن کرد. من به او گفتم ترافیک است و بی دلیل بوق نزند که سر همین موضوع با هم درگیر شدیم.

او دست بردار نبود و فحاشی می کرد اما بالاخره دعوا پایان یافت و چند دقیقه بعد بار دیگر در ترافیک راننده تاکسی شروع به داد و فریاد کرد.من که عصبانی شده بودم دو ضربه به صورتش زدم و دعوا با وساطت مامور پلیس راهور و شاهدان تمام شد. راننده تاکسی به سمت ماشینش می رفت که یکباره روی زمین افتاد. باور کنید من در مرگ او دستی نداشتم و نمی دانم چطور او حالش بد و تسلیم مرگ شد.

با اظهارات این متهم و نظر کارشناسان پزشکی قانونی برای بهنام به اتهام قتل شبه عمد کیفرخواست صادر شد تا وی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.

کدخبر: 747446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟