3 میلیون ماموریت نفسگیر برای اورژانس کشور / نجات معجزه آسای 316 زن باردار

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت:سازمان اورژانس ۱۹ شهید مدافع سلامت تقدیم به کشور کرده و در زمینه واکسیناسیون کار‌های شایسته‌ای انجام داده است.

میعاد فر رئیس سازمان اورژانس کشور صبح امروز در نشست خبری که در سازمان اورژانس کشور برگزارشد، اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور اقدامات درخشانی در دوران شیوع بیماری کرونا داشته است.

عملیات اورژانس برای نجات جان 316 زن باردار

به گزارش رکنا، او ادامه داد: سازمان اورژانس ۱۹ شهیدمدافع سلامت تقدیم به کشور کرده و در زمینه واکسیناسیون کار‌های شایسته ای انجام داده و بیش از دو میلیون دز واکسن توسط پرسنل اورژانس تزریق شده است. در کشور ۳ هزار پایگاه داریم که ۱۳۶۹ پایگاه جاده ای، ۵۰پایگاه هوایی و دو پایگاه دریایی دارد.

میعادفر گفت: اورژانس بیش از ۵ هزار دستگاه دارد و در حدود سه هزار دستگاه آمبولانس فرسوده بوده و نیازمند بازسازی است. ۲۱ هزار نیروی اورژانس نیروی عملیاتی هستند. در حدود سه میلیون و ۲۸۸ هزار و ماموریت انجام شده است که بیش از دو میلیون ۵۰۰هزار ماموریت شهری داشته و میزان ماموریت‌های ما در سال جاری در حدود ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

او بیان کرد: دو میلیون و ۷۰۰ هزار ماموریت ما غیر ترافیکی بوده که یک میلیون و ۲۱۶بیمار به بیمارستان منتقل شده اند.۱۲ هزار و ۷۹۴مورد حوادث غیر ترافیکی و پنج هزار مورد حوادث ویژه ترافیکی بوده که پنج و هزار ۷۷مصدوم بر اثر حوادث ویژه به مراکز درمانی منتقل شده اند.

میعاد فر افزود: از ابتدای سال جاری ۲۵۴۸ ماموریت توسط اورژانس هوایی انجام و بیش از دو هزار مصدوم توسط اورژانس هوایی منتقل شده اند. اورژانس هوایی تعداد ۳۱۶مادر باردار را به مراکز درمانی منتقل کرده است.

کدخبر: 747320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟