فیلم مراسم بزرگداشت و شب هفتم آرمان عبدالعالی پس از اعدام / اشک همه در آمد
حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

آرمان عبدالعالی نام یک متهم است.آرمان عبدالعالی از سال 92 به اتهام قتل دختر مورد علاقه خود راهی زندان شد.آرمان عبدالعالی با رای دادگاه به قصاص محکوم شد.آرمان عبدالعالی  چند بار تا پای چوبه دار رفت. سرنوشت نهایی پرونده آرمان عبدالعالی با عدم رضایت خانواده غزاله و به دار آویخته شدن در زندان شهید رجایی پایان یافت.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، هم زمان با مراسم شب هفتم آرمان عبدالعالی، با حضور برخی اساتید دانشگاهی او، مراسم فارغ التحصیلی اش هم به صورت نمادین برگزار شد.

آرمان عبدالعالی 8 سال قبل متهم به قتل دختر مورد علاقه خود به نام غزاله شد و در حالی که این پرونده قضایی،کش و قوس های زیادی طی کرد،سرانجام آرمان به چوبه دار آویخته شد.

آرمان در زمان حبس در زندان رجایی شهر کرج در رشته مهندسی پزشکی درس خواند و بعد از کسب مدرک کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد هم پذیرفته شد.

در حالی که اجرای حکم قصاص آرمان به او مجال برگزاری مراسم فارغ التحصیلی نداد،عده ای از مسئولان و اساتید دانشگاه تربیت مدرس با حضور در مراسم هفتمین شب درگذشت آرمان، اقدام به به اعطای لوح تقدیر و برگزاری مراسم فارغ التحصیلی او کردند.

آرمان

کدخبر: 747293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟