فیلم حمله سارق با گاز اشک آور به پلیس / پلیس تهران دست به اسلحه شد + عکس
حجم ویدیو: 22.37M | مدت زمان ویدیو: 00:03:02

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، پنجشنبه چهارم آذر ماه، ماموران کلانتری 139 در حال گشت زنی بودند که به یک مرد لاغر اندام در خیابان مرزداران مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

تجسس های اولیه نشان داد مرد لاغراندام زاغ زن خانه ای است که همدستش به آنجا وارد شده و درحال سرقت است. تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات وارد عمل شدند و به سراغ مرد لاغر اندام رفتند.

مرد لاغراندام پس از مشاهده پلیس بلافاصله با اسپری فلفل به سمت ماموران کلانتری 139 مرزداران حمله کرد و متواری شد که دقایقی بعد تیم پلیسی در یک تعقیب و گریز هالیوودی با شلیک تیر به پا متهم آن را به همراه همدستش دستگیر کردند.

بلافاصله سارق مجروح شده به بیمارستان منتقل شد و سارق سابقه دار در بازجویی های فنی در کلانتری 139 مرزداران به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو در غرب تهران با همراهی همدست خود اعتراف کرد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد، 2 مرد بازداشت شده سارقان حرفه ای محتویات داخل خانه در غرب تهران بخصوص در محله مرزداران هستند که در خودرو آنها اموال زیاد سرقتی کشف شده است.

گفتگو با سارق سابقه دارد

سارق سابقه دار ماجرای سرقت هارا در غرب تهران اینطور توضیح داد: با همدستم در غرب تهران بخصوص محله مرزداران محتویات داخل خانه هارا سرقت می کردیم . روز حادثه وقتی پلیس نزدیک به ما مشکوک شد. همدستم با اسپری فلفل به مامور کلانتری حمله کرد و متواری شد.

وی افزود: من در خانه مالباخته بودم که متوجه سر و صدای داخل خیابان شدم و سریعا اقدام به فرار کردم اما ماموران کلانتری با شلیک تیرهوایی من را هم بازداشت کردند.

شنیده حکایت از آن دارد که حال جسمی سارق مجروح شده در بیمارستان مساعد گزارش شده است

بنابراین گزارش، با تائید سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 745235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟