بازداشت 8 شرور در قتل جوان تهرانی / قتل بخاطر یک پیامک بود + عکس

قتل عمدی در تهران رخ داد. قتل عمدی به دلیل یک پیامک اتفاق افتاد. متهم این پرونده به قتل عمدی اعتراف کرد.  اولیای دم برای متهم قتل عمدی حکم قصاص خواسته اند. قتل عمدی با استفاده از چاقو بود.

به گزارش رکنا،  شامگاه ۲۲ خرداد سال ۹۹ درگیری خونین در خیابان غفاری جنوبی در شمیران نو به پلیس اعلام شد .در آن درگیری پسر ۳۹ ساله ای به نام مسعود زخمی و به بیمارستان الغدیر منتقل شد .اما وی به خاطر شدت جراحات جان سپرد .

شواهد  نشان می‌داد این مرد در درگیری با چند پسر کشته شده است. ماموران پلیس به ردیابی متهمان پرداختند و یکی از آنها به نام مهران را 2 روز بعد ردیابی و بازداشت کردند.

 با دستگیری مهران ۷ متهم دیگر نیز ردیابی و بازداشت شدند .ماموران پلیس به بازبینی فیلم دوربین مداربسته خیابان پرداختند که صحنه درگیری خونین را ضبط کرده بود.

 در فیلم مشخص بود مهران پس از پاشیدن اسپری اشک آور به صورت  مسعود  روی سینه او نشست و با عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در محل وی را به قتل رسانده است.

با افشای این ماجرا مهران  تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد.

 وی گفت: از مدتی قبل با مسعود درگیر بودم و 4 سال قبل  او،  من و چند نفر از دوستانم را کتک زده بود .به همین خاطر از او کینه به دل داشتم.آخرین بار او برایم پیامک تهدیدآمیز فرستاده بود. به همین خاطر آن روز همراه چند نفر  از دوستانم به سراغ او رفتیم تا تسویه حساب کنیم. من فریاد کشیدم چه کسی می خواهد مرا بکشد ؟همان موقع یکی از دوستانم که سر خیابان ایستاده بود  به من گفت مسعود دقایقی قبل دنبال چاقو بوده و قصد دارد ما را بزند. به همین خاطر به سمت او رفتم و با او درگیر شدم.

وی ادامه داد:  مسعود و دوستانش به ما حمله ور شدند. او  با شمشیر به دستم زد و  من اسپری اشک آور را به صورتش پاشیدم. وقتی که روی زمین افتاده بود روی سینه اش نشستم و چند ضربه به سینه و پهلوی او زدم. سپس به کرمانشاه فرار کردند و 2 روز بعد بازداشت شدم.

 به دنبال اظهارات این مرد،سایر  شرکت کننده گان در این درگیری نیز تحت بازجویی قرار گرفتند.

 همگی به عربده کشی و قدرت نمایی با شمشیر و چاقو اعتراف کردند اما مدعی شدند ضربه ای به قربانی نزده اند.

 درحالیکه برای مهران به اتهام محارب کیفرخواست صادر شده بود پرونده تحت بررسی قرار گرفت .اما چون او  در بازجویی هاگفت:  قبول دارم چند سابقه کیفری دارم اما باور کنید قصد ایجاد ترس و وحشت عمومی نداشتم و با انگیزه شخصی با قربانی درگیر شدم ،وی  از اتهام محاربه تبرئه و پرونده به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

بنا بر این گزارش،  وی قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای  وی حکم قصاص خواسته اند.

کدخبر: 745219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟